וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "סיטי עושה העונה דברים שצריך להעריך"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מפרגן ליריבה לפני המפגש מול פולהאם (ב', 21:00, ספ'1). ניצחון יפתח פער של 3 נק' בפסגה

המחזור ה-30 בפרמיירליג ינעל מחר (שני, 21:00, ספורט 1) כשהשנייה בטבלה מנצ'סטר יונייטד תארח את פולהאם ותנסה להעפיל לפסגה ולפתוח פער של שלוש נקודות מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, שנכנעה לשער מדהים של פטר קראוץ' ונפלה עם תיקו 1:1 מול סטוק סיטי אמש.

אפריל כבר בפתח והשדים האדומים, שפיגרו אחרי הסיטיזנס בטבלה במשך רוב העונה, מריחים דם ומרגישים שזה הזמן שלהם לפרוץ קדימה ולנצל את הניסיון העודף שלהם על פני הקבוצה שמעבר לכביש במצבים כאלה, כל הדרך אל האליפות.

יונייטד מגיעה למשחק אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים ותשעה משחקי ליגה ללא הפסד, בעוד שהקוטג'רס לא השיגו נקודות בשני משחקיהם האחרונים, כולל מפלה רצינית בדמות הפסד ביתי 3:0 לסוונסי במחזור האחרון. יונייטד ניצחה במשחקה האחרון 0:5 בחוץ את וולבס, אותה תוצאה ממש בה היא ניצחה בקרייבן קוטג', במפגש הראשון בינה לבין פולהאם העונה. יונייטד ניצחה את כל שבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות באולד טראפורד. יחס השערים: 3:20.

במהלך השבוע החולף התבטא מנג'ר האלופה סר אלכס פרגוסון נגד החזרתו של קרלוס טבס למדי הסיטי, זאת לאחר שמוקדם יותר העונה תהה פטריק ויירה, שמחזיק בתפקיד בהנהלת התכולים, על חזרתו למגרשים של פול סקולס, ששב מפרישה לסגל יונייטד. למרות הביקורת שהעביר, לפרגוסון יש גם המון מילים חמות על היריבה לתואר ולהגמוניה בעיר: "ניסיון הוא מצרך חשוב, לא משנה מי אתה. אם היית במצבים האלה בעבר, זה יעזור לך, אבל העונה אולי אפילו זה לא יספיק לנו, כי סיטי עושים דברים שצריך להעריך. הם היו בפסגה המון זמן העונה. מה שיכריע עכשיו זה מי יצליח לשמור על העצבים שלו. הולכים להיות משחקים ענקיים בין יונייטד לסיטי בעשור הקרוב".

יונייטד תחסר מחר את דארן פלטשר ונמנייה וידיץ', שסיימו את העונה וייתכן שגם את נאני, הסובל מפציעה. הבלם פיל ג'ונס בספק ואצל האורחת יהיו אלה סטיב סידוול, זדנאק גריגרה ואורלנדו סה שיחמיצו את ההתמודדות.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully