וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "להחזיר את טבס זה לא צעד של ייאוש?"

מנג'ר יונייטד תקף את סיטי שסלחה לשחקנו לשעבר: "מדובר בשחקן שסירב לשחק ולקח חופשה של 5 חודשים בארגנטינה"

שלבי ההכרעה של העונה בפרמיירליג מתקרבים, וכהרגלו אלכס פרגוסון יוצא למתקפה פסיכולוגית מול יריבתו התורנית. הפעם סר אלכס ניצל את דבריו של פטריק ויירה, שמשמש כיום בתפקיד ניהולי במנצ'סטר סיטי, לפיהם החזרתו של פול סקולס מפרישה הייתה סימן של ייאוש מבחינת מנצ'סטר יונייטד.

"אם להחזיר אלינו את הקשר הכי טוב בבריטניה ב-20 השנים האחרונות זה צעד של ייאוש, אני מוכן לקבל את זה", אמר פרגוסון. "אם כבר מדברים על ייאוש, השבוע הם החזירו לפעילות שחקן שסירב לעלות לשחק, שהמנג'ר שלו הכריז שהוא לא יחזור לעולם לקבוצה ושלקח לעצמו חופשה של חמישה חודשים בארגנטינה. מה זה בדיוק? זה משהו שעונה להגדרה של צעד שנובע מייאוש?"

פרגוסון, שיונייטד שלו תשחק מול פולהאם רק ביום שני וקודם לכן תוכל לראות את סיטי מטפסת זמנית בחזרה לפסגה אם תנצח את סטוק סיטי בשבת, המשיך להלל את סקולס ואמר: "פול עדיין יכול להכתיב את קצב המשחק שלנו באופן נהדר. יש לו ניסיון שעוזר לו בכך לצד מוח כדורגל מבריק. מלכלתחילה הוא פרש כי הוא רצה לשחק 50 משחקים בעונה ולא 25, ולא נתתי לו מספיק הזדמנויות בגלל גילו, אבל גם עכשיו יהיו משחקים בהם ניאלץ לוותר עליו, אבל יהיו גם כאלה בהם נצטרך אותו".

שכח לו הכל: רוברטו מאנצ'יני משבח את קרלוס טבס

בשבת: סטוק-סיטי (19:30, ס' 2), צ'לסי - טוטנהאם (14:45, ס'1)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully