וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "קליימן היה המצטיין, זה אומר הכל"

במכבי תל אביב התלוננו על האווירה בדרבי ("בית קברות"), ברק יצחקי מצר על ההחמצות: "אין אצלי דבר כזה לשמוח בתיקו"

מה כבר אפשר להגיד על דרבי תל אביבי ללא קהל? "זה היה ערב קשה, עם אווירה של בית קברות", הגדיר גורם במכבי תל אביב את תחושות בקבוצה אחרי ה-0:0 נגד הפועל תל אביב. האווירה הקודרת ביציעי בלומפילד השוממים הייתה נושא השיחה בקרב שחקני מכבי. אין ספק ששחקני שתי הקבוצות הושפעו מהשקט הפסטורלי ששרר באיצטדיון, כשלאורך כל המשחק אפשר היה לשמוע את השחקנים קוראים זה לזה, וגם המאמנים לא התאמצו להרים את קולם בכדי להעביר הוראות לכר הדשא.

הנקודה שצברו הצהובים השאירה אותם במקום השביעי, כאשר הם מרוחקים מרחק של חמש נקודות מהפועל תל אביב ומכבי נתניה המדורגות במקומות השני והשלישי, שמוליכים לאירופה בסיום העונה.

שני השחקנים שבלטו אמש במדי מכבי וקיבלו את מירב במחמאות היו הבלם הברזילאי ניבאלדו, שהצליח לשחזר את הכושר הטוב בו היה לפני התבוסה למכבי נתניה בשבוע שעבר, וכן גל אלברמן שהציג את אחד המשחקים הכי טובים שלו מאז הגיע למכבי תל אביב. אלברמן שלט במרכז המגרש וגבר כמעט בכל הקרבות נגד שי אבוטבול ורועי גורדנה, ששיחקו מולו בצד השני. לא מן הנמנע שבקרוב יקבל אלברמן הצעה להאריך את חוזהו במועדון, אם כי עד כה לא עלתה האפשרות הזאת באופן רשמי על הפרק.

יצחקי: "לשמוח בתיקו? אנחנו לא לוזרים"

"היה טוב ששמענו אחד את השני על הדשא, אבל לא היה טוב שלא היה קהל", אמר הקפטן ברק יצחקי בסיום המשחק. "היה משחק די טוב. אם היה קהל במגרש הוא היה נהנה, וחבל. היה משחק פחות או יותר שקול, עם קצת נטייה לטובתנו. המצבים שאליהם הגענו היו הרבה הרבה יותר טובים ויותר מסוכנים. אני מניח שאם השוער בוריס קליימן נבחר למצטיין, זה אומר משהו".

על ההחמצות הרבות של חבריו הוסיף יצחקי: "הכדור לא נכנס, אין מה לעשות. אני חושב שזה היה פחות החמצות שלנו ויותר יום טוב של קליימן. בכל זאת היינו צריכים לכבוש שער אחד לפחות ולנצח, כי היינו מעט יותר טובים".

יצחקי נשאל אם הוא מרוצה מהעובדה שהקבוצה שוב לא הפסידה בדרבי והשיב: "אין אצלי דבר כזה לשמוח בתיקו. אני תמיד רוצה לנצח ואני חושב שהגיע לנו אתמול לנצח אבל לא עשינו זאת. אני חושב שלבוא למשחק ולחשוב איך לא להפסיד זה להיות לוזר. ואנחנו לא לוזרים".

על המטרות שנותרו עד סיום העונה אמר הקפטן: "יש לנו עכשיו מספר משחקים מאוד חשובים. אנחנו מקווים להוציא את מלוא הנקודות במשחקים הקרובים, במיוחד כאן אצלנו בבית, ונראה מה קורה הלאה עם התוצאות של הקבוצות לפנינו. יש עדין משחקים בינינו לבין כל הקבוצות שמדורגות מעלינו, והמטרה שלנו היא קודם כל לנצח את שני משחקי הבית הקרובים, נגד סכנין ומכבי נתניה. אם נעשה את זה, הטבלה תיראה קצת אחרת ואז נתכונן להמשך".

יצחקי נשאל אם מכבי תל אביב מספיק טובה בכדי לקחת כרטיס לאירופה בעונה הזאת ואמר: "אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, פשוט דברים לא התחברו. הייתה לנו פתיחת עונה מצוינת ואז ירידה, ואז שוב חזרנו לשחק כדורגל טוב. אבל אני חושב שמכבי ראויה לקחת כרטיס לאירופה. בסוף זוכרים רק את הסוף. אנחנו נבוא לפיניש של העונה וננסה לעשות כמה שיותר ניצחונות, גם כדי לשמח את הקהל שלנו וגם כדי להשיג את הכרטיס לאירופה, כי מועדון כמו מכבי תל אביב צריך בכל עונה אם לא לזכות באליפות אז לפחות להגיע לאירופה".

בלי קהל, בלי גולים: 0:0 בדרבי התל אביבי

גל אלברמן: "האוהדים צריכים לשלם על המעשים שלהם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully