וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "ה-0:0 הולם את העונש המגוחך שקיבלנו"

מאמן הפועל ת"א האשים את היציעים הריקים בתיקו בדרבי: "זה משונה, אנמי". לאלה זעם על אי-שיתופו. לוין: "לא היו אנרגיות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הרבה מאוד ציפיות היו לפני הדרבי התל אביבי שנערך הערב (שבת), אך בסופו של דבר, כנראה שכולם הרוויחו מכך שהיציעים בבלומפילד נותרו ריקים. הפועל ומכבי תל אביב סיפקו 90 דקות משעממות במיוחד ללא שערים, ולאחר 0:0 משקף הפער בין שתיהן עדיין עומד על 5 נקודות לזכות האדומים. אלא שבשל איבוד הנקודות, הפועל תל אביב יכולה להיפרד מחר מחלום האליפות, הפעם באופן רשמי, אם קרית שמונה תשכיל לנצח את בני יהודה.

שחקני הפועל תל אביב ומכבי תל אביב. ברני ארדוב
זה לא כל כך נעים לראות את בלומפילד ככה. הקבוצות עולות לכר הדשא/ברני ארדוב

שירזי: "לא נעים לשחק באווירה כזאת"

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי התייחס בסיום לעובדה כי המשחק התנהל אל מול יציעים ריקים, והביע דעות די נחרצות: "דרבי בלי קהל, בבלומפילד. איך אפשר להגדיר את זה? פורים בתוך תשעה באב. משונה, אנמי, אין תוצאה שיותר הולמת את העונש המגוחך הזה, של כדורגל בלי קהל, כמו 0:0. בכל העולם אין את העונש הזה, אי אפשר לשחק בלי קהל. יש מספיק דרכי ענישה. לצערי, הפורעים בכדורגל עושים את זה כי העונשים קלים מדי, ברמה האישית. לכן האלימות הזו לא נעלמת. אני בטוח שיש אנשים עם מוחות מספיק מבריקים כדי למצוא עונשים אחרים. לשחק כדורגל באווירה כזו זה לא נעים".

על המשחק עצמו אמר המאמן האדום: "בחצי ראשון שלטנו, למרות שמכבי הגיעו לשני מצבים מסוכנים. זה משחק שלישי שלנו בשישה ימים ושיחקנו גם הארכה בגביע, אז ידעתי שהקצב יירד. יכולנו להכריע את המשחק, אבל לצערי לא עשינו את זה". על המשך דרכו בקבוצה אמר: "מועדון כמו הפועל חייב לתכנן את העונה הבאה במרץ, בלי קשר למאמן. צריך להתחיל לארגן את השחקנים לעונה הבאה. החתימה היא עניין פורמלי".

בוריס קליימן הצעיר, שהוסיף את אפולה אדל בשער והיה טוב מאוד, הוסיף: "טביב אמר לי כל הכבוד, שאני אמשיך ככה ואני אנצל את ההזדמנות. הלוואי שאהיה שוער ראשון מתישהו בהפועל. אני מחכה להזדמנויות ואני מקווה להמשיך ככה. ברור שעדיף עם קהל ואצטדיון מלא, אבל כל משחק הוא מצוין בשבילי".

כבר במהלך המשחק נראה החלוץ מהראן לאלה מאוכזב מאוד מאי-שיתופו, ובחדר ההלבשה אמרו חבריו לקבוצה כי מעולם לא ראו אותו כל כך עצבני. לחבריו אמר: "לא נכנסתי למשחק לא בגלל שלא היו צריכים אותי. השיקולים לא היו מקצועיים". כזכור, החלוץ לא קיבל כבר מספר שבועות את משכורתו ועתיד להגיש תביעת בוררות כנגד המועדון על הלנת שכר והפרת הסכם, לטענתו.

מנהלו האישי של החלוץ שלח לאחר המשחק הודעת SMS לאלי טביב ובה נכתב בין היתר: "לא יעזור לך ולבובה שלך שירזי, לאלה יישאר חזק. ההתנהגות הנקמנית שלכם לא קשורה לספורט, ההתנהגות שלך ילדותית ומגעילה. לא מספיק שהוא לא מקבל משכורת, אתה מתעלל בו באמצעות הבובה שלך, לא השארת לנו ברירה אלא להגיש תביעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גל אלברמן: "חבל שהשחקנים משלמים את מחיר האוהדים"

גם מאמן מכבי תל אביב ניר לוין התקשה שלא להתייחס לאווירה המוזרה במשחק, ועשה זאת בציניות: "זה יתרון, כי כל שחקן יכול לשמוע ואפשר לחלק הוראות לכולם, לא כמו דרבי רגיל. אבל חבל, כי הכדורגל הפסיד. האמת היא שלאור היכולת, אפשר לשקול את זה שוב. השחקנים מקבלים אנרגיות מסוימות מהקהל וזה לא קרה היום. נערכנו למשחק כזה וניסינו להביא אנרגיות מבפנים. זה לא קרה מספיק. במחצית הראשונה לא ניצלנו את המצבים, במחצית השנייה היינו פחות טובים. אנחנו מאוכזבים כי למרות השאיפות שלנו בצמרת, לא ניצחנו".

גל אלברמן הוסיף: "קשה לשחק בלי האוהדים, בטח משחק כזה, שמעבר לדרבי היה חשוב לגבי ההמשך שלנו בליגה. אנחנו השחקנים משלמים מחיר כבד על הדברים האלה. גם האוהדים, שעמדו מחוץ לאצטדיון, אבל הם צריכים לשלם על המעשים שלהם, אין ברירה. הורדנו את הרגל מהגז בחצי השני ובמקום לתקוף את הפועל ולדחוף אותם אחורה נתנו להם לשחק. היינו צריכים להיות יותר דינמיים כדי להכריע את המשחק".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully