וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קשה להאשים שחקנים שלא שיחקו"

מאמן מכבי ת"א גונן על שחקניו, שהתקשו במשך שלושה רבעים נגד בני השרון. פניני: "יצאה לי הנשמה עד שנכנסה שלשה"

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, גונן על שחקניו בסיום משחק הניצחון 75:92 של מכבי תל אביב על בני השרון. מצד אחד, שחקניו ,חגגו" על היריבה מהתחתית וסגרו עניין ברבע האחרון. מצד שני, במשך שלושה רבעים מכבי תל אביב היתה צריכה להילחם, בניגוד לתחזיות.

בלאט התייחס בסיום המשחק לעובדה שמרבית השחקנים ששותפו היו כאלה שלא זכו ליותר מדי דקות בשני המשחקים הקודמים נגד פנאתינייקוס ואמר: "קשה להאשים את השחקנים שבשבוע האחרון בקושי שיחקו ובטח ובטח שלא יכולנו להתאמן בצורה סדירה. לקח לנו קצת זמן למצוא את הקצב של המשחק. כשאתה מתאמן ומשחק כל השנה ופתאום לא משחק שבוע, אז יותר קשה לחזור. לקח לנו שניים או שלושה רבעים וזה חשוב".

מאמן מכבי תל אביב נשאל האם אפשר לקחת משהו מהמשחק הערב לקראת המפגש השלישי בסדרה מול פנאתינייקוס: "אין דימיון בין פאו לבני השרון/הרצליה. אין מה לקחת מהמשחק הזה חוץ מהניצחון. בני השרון/הרצליה שמרה אזורית וגם פאו שומרת הרבה אזורית. המפתח לניצחון נגד פאו היה שהיינו טובים מהם בריבאונד ולא איבדנו סתם כדורים".

בלאט המשיך להתייחס למשחק השני מול היוונים ואמר: "המשחק הזה היה משהו מיוחד, אפילו מבחינת ההיסטוריה של מכבי. אבל מבחינת הסדרה ומה שאפשר להוציא מזה הלאה, צריך לזכור שזה משחק אחד בסדרה".

פורוורד מכבי תל אביב גיא פניני, שקלע 17 נקודות, הוסיף: "יצאה לי הנשמה עד שנכנסה שלשה ואני שמח שזה הגיע. הכי חשוב שהמשכנו במומנטום אחרי מחצית ראשונה עצלה. הכי חשוב שניצחנו פה לקראת המשך הסדרה מול פאו. ברור שדיוויד שמח ששיחקתי טוב, הוא אוהב אותי ואנחנו כבר שנתיים ביחד. אני מקווה מאוד לשחק, אבל אני הראשון שאשמח אם נעלה גם אם לא אשחק".

מאמן בני השרון אריאל בית הלחמי סיכם: "מה שאגיד לא ישמע טוב. יש לנו סגל קצר ונפלנו מהרגליים. איבדנו את הריכוז ובאותו שלב מכבי הייתה בשיא הריכוז. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו. במשך שלושה רבעים היינו במשחק ובסך הכל נראינו טוב". לקראת המשך הפלייאוף אמר בית הלחמי: "אנחנו צריכים להשתדל ולהתחרות כמו שצריך".

מכבי תל אביב ניצחה 75:92 את בני השרון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully