וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 75:92 את בני השרון/הרצליה

הצהובים שמתכוננים להמשך הסדרה מול פנאתינייקוס התקשו מול הלפני אחרונים במשך שלושה רבעים, אבל זה עבר להם

קצת לפני המשך סדרת ההצלבה נגד פנאתינייקוס ביורוליג, מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) את המחזור ה-22 והאחרון בסיבוב השני בליגת העל, וניצחה 75:92 את בני השרון הלפני אחרונה. המשחק נערך באולם זיסמן ברמת גן, מאחר והיכל נוקיה היה תפוס לצורך הופעה. הקהל שהגיע לאולם, בניגוד לזה שהחמיץ את דרבי הכדורגל, קיבל משחק צמוד יחסית במשך מחצית שלמה, ועוד קצת עניין ברבע השלישי. הרבע הרביעי כבר נראה מיותר לגמרי, כשהצהובים הבטיחו את הניצחון שלהם בשלב מוקדם מאוד ובדקות האחרונות הירשו לעצמם לשתף שחקנים כמו עידן זלמנסון ואלון שטיין.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם דמונד מאלט, יוגב אוחיון, טל בורשטיין, ריצ'רד הנדריקס וליאור אליהו. ההתקפה של הצהובים פתחה בצורה מהוססת, אבל יוגב אוחיון קלע את חמש הנקודות הראשונות שלהם. בני השרון שיחקה משוחרר כי פשוט אין לה על מה להילחם, וזה בא לידי ביטוי בהובלה שלה לאורך כל הרבע הראשון. בשניות האחרונות שלו קני לאוסון סחט עבירה כמעט עם הבאזר, ונשלח לקו העונשין כדי לקבוע את תוצאת הרבע הראשון, 17:23 לבני השרון.

בני השרון המשיכה במגמה בפתיחת הרבע השני ולאוסון הוביל אותה ליתרון 21:27, אבל הצהובים עם דקות טובות של ריצ'רד הנדריקס הגיבו בשש נקודות רצופות כדי לחזור למשחק ולהשוות. זה לא מה ששבר את האורחים, שחזרו להוביל משלשה של גיא לביא ועוד סל של דאן, שהחזירו אותם ליתרון של שש נקודות. דיוויד בלאט הקים מהספסל את דייויד בלו, שתרם שלשה בתוך ריצת 2:11 של הצהובים, שעברו להוביל 35:38. עם זאת, ההגנה של הצהובים המשיכה להיות חדירה, וג'ייסון וויליאמס קלע עם הבאזר כדי להשוות ל-43:43 בהפסקה.

מכבי תל אביב פתחה את הרבע השלישי ביתרון 2:7 ועלתה ל-45:50 אחרי שלשה של מאלט. הדקות האלו נראות קלות יותר עבור מכבי, שעלתה בהמשך ליתרון של שמונה נקודות אחרי דאנק של ליאור אליהו. בני השרון ניסתה לצמק אבל שלשה של טל בורשטיין לקראת סיום הרבע השלישי שמרה על יתרון של שמונה נקודות למכבי תל אביב. שון ג'יימס העלה את מכבי ליתרון שיא של 55:66, אבל טוויטי קרטר הגיב בשלשה והוריד ל-66:58 בסוף הרבע השלישי.

מכבי תל אביב פתחה את הרבע האחרון עם שלוש שלשות של פניני ועוד אחת של מאלט כדי לעלות ל-61:78 ולסגור עניין בשלב מוקדם של המשחק, כדי לשמור כוחות ליום שלישי הקרוב. החלק הגדול יותר של הרבע האחרון הפך לגארבאג' טיים גדול ששיקף משחק בין קבוצה שהגיעה להעביר את הזמן לבין קבוצה שמחכה לגמור את העונה.

קלעו למכבי תל אביב: ליאור אליהו 19 (9 מ-13 לשתיים), גיא פניני 17 (3 מ-5 לשלוש), תיאו פפלוקאס 11 (4 מ-4 לשתיים) ו-6 אסיסטים, ריצ'רד הנדריקס 10, טל בורשטיין 9 נקודות ו-9 אסיסטים, יוגב אוחיון (5 אסיסטים) ושון ג'יימס 7 כל אחד, דמונד מאלט ודייויד בלו 6 כל אחד.

קלעו לבני השרון: לייסדריוס דאן 21, טוויטי קרטר 15 ו-11 אסיסטים, קני לאוסון 13 ו-11 ריבאונדים, ג'ייסון וויליאמס 10, אייזק רוזפלט 7, גיא לביא 6, תום חבקין 3.

כל החדשות, הכתבות והניתוחים על מכבי תל אביב בכדורסל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully