וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מתחם הנופש ריאל מדריד

הבלאנקוס חושבים על דרכים נוספות להגדיל את ההכנסות, ויזמו הקמת מתחם נופש באיחוד האמירויות על אי מלאכותי בעלות של מיליארד דולר. המתחם יוקם על פי סמלה של ריאל מדריד

צפו בסרטון שמציג את המתחם שיוקם

בזמן ששחקני ריאל מדריד עסוקים בשיפוט וביתרון שש הנקודות על ברצלונה, נראה שהנהלת הבלאנקוס כבר חושבת קדימה בכל מה שקשור בשיווק המותג באסיה. הבלאנקוס הודיעו בימים האחרונים על התוכניות להקים מתחם תיירותי ופארק שעשועים באיחוד האמירויות על אי מלאכותי. הפרוייקט, שייקרא 'אי הנופש ריאל מדריד', ייבנה בעלות של לא פחות ממיליארד דולר ויזכה לתמיכה נרחבת ממשלמת ראס אל חיימה, כאשר המתחם יוקם על פי סמלו של המועדון.

לצד ההכנסות המוכרות של קבוצות הכדורגל, כמו זכויות שידור, מכירת כרטיסים ומנויים, מכירת מזכרות וכו', מתברר שהבאלנקוס חושבים על אפשרות אחרת ולא ממש מוכרת ולשם כך הם גולשים לתחום התיירות. במועדון סיפרו כי הם מקווים למשוך למתחם התיירותי שיוקם מיליון אנשים בכל שנה, ועל פי התוכניות, בניית המקום תושלם עד חודש ינואר 2015.

"סנטיאגו ברנבאו סיפקה לריאל מדריד יכולת ייחודית לפרוץ את הגבולות של המדינה וכל מי שנמצא בראש המועדון הזה יודע שאנחנו צריכים להצליח להנחיל את המורשת של מי שייסד את האגדה הזו", הסביר נשיא המועדון פלורנטינו פרס. "הפרויקט יהיה ברמה גבוהה וישתרע על היקף של 50 דונם כך שתיירים וספורטאים ימשכו מיליונים של אנשים כדי לנצל את הזמן הפנוי שלהם".

מלבד הפארק שיוקם שיכלול קרוסלות ופארק ימי, המתחם יכלול גם מלון חמישה כוכבים, מרכז קניות, מוזיאון של המועדון ודגם של האיצטדיון הראשון בעולם כשצד אחד שלו יהיה פתוח לכיוון הים ויכלול 2,000 מושבים.

האם זידאן פוזל לעמדת המאמן בריאל מדריד?

פפה הורחק לשני משחקים, מוריניו לאחד

מרסלו: ”כל אחד היה חותם על פער של שש נקודות”

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully