וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאנג'יאני: "החלום הוא לחזור לכאן לאיטליה"

בסיינה חגגו את הניצחון הדחוק על אולימפיאקוס, שהשווה את הסדרה ל-1:1. איבקוביץ': "הפסדנו כבר במחצית הראשונה"

סיינה מסרבת להרים ידיים. אחרי שהפסידה לאולימפיאקוס במשחק הראשון בהצלבה, האיטלקים חזרו לעניינים אתמול (שישי) ועם ניצחון דחוק 80:71 הם איזנו ל-1:1 כשכעת הסדרה עוברת ליוון. בו מקאלב הצעיד את סיינה במשחק עם 21 נקודות וקשישטוף לברינוביץ' סיפק 18 נקודות משלו.

סימונה פיאנג'יאני, מאמנה של סיינה, אופטימי לקראת המשך הסדרה, ואמר בסיום: "השחקנים שלי ראו את הרוחות של המשחק הראשון כשאולימפיאקוס חזרה למשחק מאוחר, והיה חשש כזה גם הלילה, אבל הצלחנו להתגבר על זה וקלענו סלים חשובים וזריקות מהעונשין. השחקנים שלי ראויים לניצחון הזה, והם מוכנים להגיע לפיראוס כדי להשיג ניצחון נוסף. החלום הוא לחזור לכאן עם האווירה הנפלאה של הלילה ולהגיע למשחק חמישי. עכשיו כל הלחץ נמצא עליהם".

בו מקאלב הוסיף: "זה היה משחק קשה, אבל עכשיו אנחנו שמחים מכיוון שניצחנו את המשחק ונגיע לאתונה כשאנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות את זה. זה היה חשוב מאוד לנצח ולהשיב לעצמנו את הביטחון. עשינו התאמות מהמשחק הראשון, הודות לעבודה של הצוות המקצועי שלנו. אנחנו חייבים להישאר ממוקדים, להישאר יחד ולעבוד קשה כמו שעשינו אחרי המשחק שהפסדנו".

מאמנה של אולימפיאקוס, דושאן איבקוביץ', אמר בסיום: "זה היה משחק נהדר, כל הכבוד לסיינה. הלילה לברינוביץ' שלט. המשחק היה דומה למשחק הראשון, אבל עם סיום שונה. הפסדנו אותו במחצית הראשונה, כשלא הצלחנו לשלוט בו. הפסדנו בגלל דברים קטנםי בסיום, אבל הקבוצה שלי עשתה הקרכבה גדולה כדי לנסות שוב לחזור".

מי שעשתה צעד ענק לעבר הפיינל פור היא צסק"א מוסקבה, שכבר צועדת ביתרון של 0:2 מול בילבאו אחרי ניצחון קל 60:79 ברוסיה. אנדריי קירילנקו העדיף להחמיא ליריבה בסיום, ואמר: "היריבות יודעות לשחק כדורסל. אמרתי לפני הסדרות שהניסיון של השחקנים הוותיקים בבילבאו יעזור להם. הם יודעים איך לנהוג ברגעים קשים. אף אחד לא צריך להיות מופתע מהמשחק האגרסיבי שלהם. הם עושים עבודה טובה".

סיינה ניצחה את אולימפיאקוס 80:81 ואיזנה ל-1:1

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully