וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: סיינה ניצחה את אולימפיאקוס 80:81 ואיזנה ל-1:1

האיטלקים התגברו על סדרת החטאות עונשין, וחטיפה של מקאלב סגרה עניין. צסק"א עלתה ל-0:2 עם 60:79 על בילבאו

24 שעות אחרי הקרב האדיר בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, נערכו הערב (שישי) שני משחקים נוספים בסדרות ההצלבה של היורוליג, במסגרת המשחק השני בסדרה. במוקד עמד הקרב הדרמטי בין סיינה לאולימפיאקוס, בסיומו נותרה גם הקבוצה השנייה של יוון מאוכזבת עם הפסד כואב 81:80, שאיפשר לאיטלקים לשכוח מההפסד הביתי בפתיחת הסדרה ולאזן ל-1:1 לפני שני המשחקים הקרובים ביוון. במשחק שפתח את הערב טיילה צסק"א מוסקבה ליתרון 0:2 בסדרה על בילבאו עם ניצחון 60:79, וכעת הסדרה תעבור לספרד שם ינסו הרוסים לסגור עניין.

צסק"א מוסקבה - בילבאו 60:79 (0:2 לצסק"א בסדרה)

כנראה שהמעמד קצת גדול על בילבאו, שהובסה 98:71 במשחק הקודם והחזיקה הפעם מעמד בקושי עד הרבע האחרון, בו נעצרה על שמונה נקודות בלבד וירדה מובסת בבירה הרוסית.

צסק"א הלוהטת הוליכה 10:25 ברבע הראשון, לפני שהבאסקים צימקו ל-41:36 בלבד במחצית והחלו להריח הפתעה כשפער הגיע לשלוש נקודות בלבד, אבל חמש נקודות רצופות של ג'אמונד גורדון נתנו למקומיים את המומנטום, והאורחים התפרקו לחלוטין בדקות הסיום.

אנדריי קירילנקו רשם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים לצסק"א, מילוש תאודוסיץ' ליהטט עם 18 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ו-ויקטור חריאפה סייע להם עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים. ראול לופז הוליך את המפסידים עם 13 נקודות, ארון ג'קסון הוסיף 12 נקודות ואלכס מומברו תרם 3 נקודות ו-10 אסיסטים.

סיינה - אולימפיאקוס 80:81 (1:1 בסדרה)

האיטלקים היו נחושים לצאת מהבור אליו נקלעו במשחק הקודם, והפתיחה לימדה על הנחישות איתה הגיעו, כשעד המחצית הוליכו בו מקאלב וקשישטוף לברינוביץ' את חבריהם ליתרון 35:48, אבל במחצית השנייה החלו היוונים לנגוס בפער, עד שהצליחו לסחוט משחק צמוד בדקות הסיום, שהתאפיינו בשורה של זריקות עונשין.

מקאלב ודייויד אנדרסן החטיאו זריקה אחת כל אחד ואיפשרו לאדומים לקזז את הפיגור כשמנגד ואסיליס ספאנוליס עמד היטב בלחץ, אבל אחרי שדווקא איגור ראקוצ'ביץ' החטיא פעמיים מהקו חמש שניות לסיום איבדה אולימפיאקוס הזדמנות פז לנצח כשגיורגיס פרינטזיס כידרר לאורך המגרש ומקאלב ארב לו וחטף את הכדור של המשחק.

מקאלב סיים עם 21 נקודות ב-8 מ-11 מהשדה, לברינוביץ' הוסיף 18 נקודות, ראקוצ'ביץ' ואנדרסון קלעו 13 ו-12 בהתאמה. פרינטזיס הוליך את המפסידים עם 15 נקודות, פרו אנטיץ' ואייסי לואו קלעו 11 כל אחד.

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully