וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "בית"ר לא תוכל להתקיים ללא סיוע"

23.3.2012 / 12:42

יו"ר בית"ר ירושלים התראיין ל"רדיו ירושלים" ודיבר על האירוח באצטדיון רמת גן, על גומא אגייאר ובעיקר על העונה הבאה

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" ודיבר על רוב הנושאים שמעסיקים אותו לאחרונה. על הירידה מאופציית בלומפילד אמר קורנפיין: "אני חושב שהיכלי הספורט שמחו שאנחנו לא משחקים בבלומפילד, כנראה שלא ממש רוצים אותנו שם והם עשו הכל כדי למנוע את זה. ברגע שבלומפילד ירד רצינו לשחק בראשון לציון, זה לא היה אפשרי. הרצליה לא מאושר לליגת העל ובאשדוד היינו יכולים להכניס אולי 5,000 אוהדי בית"ר. בסופו של דבר אלי כהן אמר שהוא מעדיף מגרש פחות ביתי, אבל שכל הכקהל ייכנס".

לגבי תגובות השחקנים על אצטדיון רמת גן אמר היו"ר: "אלי אמר אתמול בארוחת הערב ששחקנים בכלל לא צריכים להתעסק בזה ולעזוב את כל השטויות. אם השחקנים יגידו ככה אז מה יגיד הקהל? לא הסתייע לנו למצוא מגרש מתאים, נשחק ברמת גן וננסה לנצל את התקופה הטובה והמומנטום לנצח את המשחק".

על השינוי בקבוצה: "לכל מאמן יש את הדרך שלו. אלי ידוע מאז ומתמיד כמאמן מאוד קפדן ומסודר ומקפיד על דברים קטנים שלפעמים לא צריך להתייחס אליהם. הוא רוצה להיות מודע לכל פרט ולכל עניין הכי קטן. כל מי שהיה שחקן כדורגל יודע שסדר, היררכיה ומשמעת הם הדברים הבסיסיים להצלחה. כדורגל כולם יודעים אבל צריך להביא את הדברים האלה. בתקופה שהקבוצה בלחץ ובמתח בתחתית חשוב לשמור על המשמעת והסדר כדי לשמור על המערכת".

על הנסיון הנוסף של גומא אגייאר לרכוש את בית"ר: "התנאים הם ידועים ואין יותר מדי מה לשחק. ארקדי לכל אורך הדרך טוען שאם גומא רוצה לעשות עיסקה אפשר לעשות אותה מהר מאוד אבל הוא לא חושב שגומא באמת רוצה לרכוש את בית"ר".

על העונה הבאה: "בית"ר ירושלים לא תוכל להתקיים בעונה הבאה ללא סיוע. יש לנו גירעון תיפעולי של ארבעה מיליון שקלים מהעונה שעברה ועוד 2 מיליון שקלים מהעונה הנוכחית, ואם לא יכסו את הגרעונות האלה בנוסף להתחייבויות שלנו, יהיה בלתי אפשרי לפתוח את העונה הבאה. זה מאוד קשה להתנהל, העברתי לאנשים שלו את כל מה שבית"ר צריכה לעונה הבאה עם הבהרה מפורשת שללא תמיכת בעלים לא ניתן יהיה להסתדר ואז או שתהיה מכירת חיסול של כל השחקנים הבכירים או שלא נוכל להעמיד תקציב עם ההשלכות של מה שמשתמע מכך. זו לא שנה ראשונה שאנחנו מגישים את כל התחזיות וההערכות בינואר אך לא מקבלים תשובות על מנת שניערך בהתאם. אנחנו מביאים שחקנים ביולי-אוגוסט אחרי שאנחנו מוכרים שחקנים טובים ומתחילים לחפש שחקנים זולים, זה הדבר הכי לא בריא למועדון. ברמה האישית שלי זה לא רלוונטי בכלל במצב כזה".

על האפשרות לערב את האוהדים במועדון אמר: "הקהל של בית"ר ירושלים היסטורית לא ממהר לרכוש מנויים. גם כשאנחנו מתחילים להעמיד קבוצה אנחנו מתקשים ולכן זה קשה מאוד. עמותת האוהדים עשתה דבר יפה אבל עורך הדין של בית"ר חשב שזה יכול להוות בעיה בניסיון מכירה עתידי".

אלי כהן זועם על המשטרה שלא אפשרה לבית"ר לארח בבלומפילד

שחקני בית"ר והאוהדים נגד האירוח באצטדיון רמת גן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully