וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אסור לשחק ברמת גן. נצטער על זה"

22.3.2012 / 16:53

שחקני ואוהדי הקבוצה לא מבינים את ההחלטה: "זה המגרש המדכא בארץ". אלי כהן לשחקניו: "צריכים לנצח בכל מגרש"

אחרי הנדנדה הגדולה בנוגע למגרש בו תארח בית"ר ירושלים את מכבי פתח תקוה ביום ראשון הקרוב - זיגזג שהחל בהחלטה אתמול (רביעי) לארח באצטדיון בלומפילד, עברה היום לאשדוד ובשלב זה עומדת על אצטדיון רמת גן - אוהדי בית"ר ושחקני הקבוצה זועמים על ההחלטה. איציק קורנפיין קיבל את ההחלטה לבטל את בלומפילד משיקוליים כלכליים ואת אשדוד בכדי שלא יוותרו אוהדים מחוץ למגרש, אך בנוגע לרמת גן גם השחקנים וגם האוהדים מחזיקים בדעה אחידה.

אחד השחקנים אמר לפני אימון הערב: "לא ייאמן שמכל הרעש הזה נגיע לרמת גן. שבוע אנחנו מפנטזים על בלומפילד מלא שדוחף אותנו ואי אפשר לעצור אותנו, ובסוף זה נגמר במגרש הכי מדכא בארץ. פשוט סיוט. זה לתת יתרון נטו למכבי פתח תקוה שחיה על המתפרצות וההתקפה המהירה שלה. מגרש הגדול זה פשוט לשחק לטובתה. בנוסף לקטע המקצועי, במקום שהקהל שמטריף אותנו ומוציא מאיתנו את הכל יהיה צמוד אלינו, זורקים אותם למקומות שלא נרגיש בהם. לא מאשים את איציק, אבל חייבים למצוא פיתרון אחר כי זה פשוט לאבד את כל היתרונות שלנו במשחק בית. אנחנו עלולים להצטער על המשחק הזה כמו שלא הצטערנו אף פעם".

שחקנים נוספים זעמו גם כן על ההחלטה ואמרו: "לא משנה כמה עולה בלומפילד, חייבים לשחק שם כי זה המשחק שניצחון ישים אותנו עם רגל ושלושת רבעי בליגת העל בעונה הבאה ועם הקהל שלנו שם נטרוף אותם. אסור לעצור את הטירוף של הקהל, היום זה היתרון הכי גדול שלנו".

לפני רמת גן קורנפיין אכן בדק את האפשרות להוריד את העלויות באצטדיון בלומפילד שמגיעות ליותר מ-400 אלף ש"ח ואף שקל לפנות לבית משפט בבקשה שיפסוק על כמות אנשי האבטחה הנדרשת (כפי שאיימה לעשות מכבי פתח תקוה לפני שבועיים במושבה), אך קוצר הזמן לא מאפשר זאת ולכן בחר קורנפיין ברמת גן.

"מה רצו שאיציק יעשה?" אמרו בבית"ר: "הרצליה לא מאושר, בבלומפילד העלויות מטורפות כי לא רוצים אותנו שם, באשדוד יכול להיות אסון שיישארו אלפי אוהדים בחוץ ויהיה בלגן. איזה אפשרויות יש? מה, הוא לא רוצה לנצח את המשחק?". יחד עם זאת, בבית"ר לא שללו את האפשרות שעדיין העניין לא סופי וגם רמת גן עשוי לקבל תפנית לטובת איצטדיון אחר. אנחנו נעקוב.

לאחר אימון הערב קיימה הקבוצ ארוחת ערב משותפת, במהלכה אמר אלי כהן לשחקניו: "תחשבו כמו קבוצת צמרת ולא כמו קבוצת תחתית. אתם צריכים לנצח בכל מגרש. רצינו לשחק בבלומפילד, אבל עשו את כל המאמצים כדי שלא נוכל לשחק שם וננדוד למגרש אחר. תבואו חזקים ובטוחים כדי לנצח את המשחק. אין טעם לדבר בכלל על המעבר לרמת גן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully