וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה, לאוטרן ושכטר הפסידו

הבווארים צימקו את הפער מדורטמונד עם 1:2 על האנובר. הישראלי שיחק 13 דקות בהפסד לפרייבורג והוא בדרך לירידה

לאחר שדורטמונד ובאיירן מינכן הבטיחו מפגש ענקיות ביניהן בגמר הגביע באמצ השבוע, הצליחו הבווארים לצמק היום (שבת) את הפער בפסגה לשתי נקודות עם ניצחון 1:2 על האנובר. השלישית בורוסיה מנשנגלדבאך אכזבה עם הפסד ביתי 2:1 להופנהיים ובתחתית המצב של קייזרסלאוטרן ואיתי שכטר הוחמר אחרי הפסד 2:0 לפרייבורג. מי שהמשיכה בכושר הנהדר בו היא נמצאת זו שאלקה, שניצחה 0:2 את לברקוזן המסתבכת.

באיירן מינכן - האנובר 1:2

קדחת הכיבושים של באיירן מינכן אמנם נעצרה במשחק הגביע נגד בורוסיה מנשנגלדבאך באמצע השבוע, אז היא גברה על יריבתה בפנדלים אחרי 0:0 בתום 120 דקות, אבל היום לקחו לה 36 דקות כדי לחזור להבקיע. טוני קרוס עשה את זה אחרי בישול של אריאן רובן ומריו גומז, שהתחיל את המשחק על הספסל כדי לקבל מנוחה, החליף את איביצה אוליץ' בדקה ה-61 וקבע 0:2 כעבור שבע דקות. דידייה יא קונאן צימק בדקה ה-74, אבל לא יותר. האוהדים של באיירן אמנם ראו שתי שביעיות לאחרונה, אבל יסתפקו בניצחון הקטן ובשלוש הנקודות. האנובר ניצחה את האימפריה הבווארית בשני המפגשים האחרונים נגדה, אבל היום באיירן עשתה לזה סוף.

פרייבורג - קייזרסלאוטרן 0:2

קייזרסלאוטרן פיטרה השבוע את מרקו קורץ ומינתה במקומו את קרסימיר בלאקוב, אבל זה לא עזר לה להימנע ממשחק 17 ברציפות ללא ניצחון, הפעם במאבק על שש נקודות. קרים גואדה (8) וסדריק מקיאדי (14) העניקו לקבוצה מהיער השחור יתרון מהיר ומבטיח, עליו היא בנתה עד הסיום. איתי שכטר נכנס בדקה ה-77 ולא הושיע. הקבוצה של החלוץ הישראלי השלימה סיבוב שלם בלי ניצחון (הניצחון הקודם היה על אותה פרייבורג) בדרך הבטוחה לירידה לליגת המשנה והיא כבר שבע נקודות ממקום מבטחים כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה.


בורוסיה מנשנגלדבאך - הופנהיים 2:1

מאוכזבים מההדחה הכואבת בחצי גמר הגביע בידי באיירן, לא הצליחו המארחים להתאושש על חשבון הופנהייים והמאזן שלהם נגדה ממשיך להיות עגוםף ניצחון אחד ב-11 המשחקים האחרונים ביניהן. מרקו רויס דווקא העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-38, אבל רוברטו פירמינו (77) ובוריס ווצ'קביץ' (79) השלימו מהפך מהיר והבטיחו ניצחון. הופנהיים אמנם מסובכת בתחתית העונה, אבל צברה שש נקודות העונה נגד קבוצת הצמרת.

שאלקה - לברקוזן 0:2

הרויאל בלוז נמצאים בכושר פשוט נהדר לאחרונה. שאלקה רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, עם 0:2 ביתי ומרשים מאוד על לברקוזן, ויכולה להגיע מעודדת מאוד למפגש הליגה האירופית מול בילבאו השבוע. קלאס יאן הונטלאר, מי אם לא הוא, כבש צמד ושיפר את מאזן הכיבושים שלו ל-40 ב-39 משחקים במדי הקבוצה מגלזנקירשן העונה. שאלקה גם עלתה למקום השלישי בליגה עם 53 נקודות, שתיים יותר ממנשנגלדבאך, שהפסידה להופנהיים.

הרויאל בלוז עלו ליתרון בדקה ה-18 כשהגבהה של כריסטיאן פוקס מצאה את קלאס יאן הונטלאר ברחבה והחלוץ ההולנדי נגח פנימה את ה-0:1. החלוץ ההולנדי כבש את השני שלו וה-40 ב-39 משחקים במדי שאלקה העונה בדקה ה-86 כשהגבהה של ג'פרסון פרפאן מצאה את הונ"טור"לאר, שנגח את ה-0:2 פנימה. שאלקה רושמת ניצחון ליגה שלישי ברציפות ונמצאת בכושר פשוט נהדר. לברקוזן עדיין חמישית עם 40 נקודות, 11 פחות מגלדבאך הרביעית.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - המבורג 1:2
לוולפסבורג: מריו מאנדזוקיץ' 46, מרסל שייפר 75. להמבורג: מרכוס ברג 47.

ורדר ברמן - אוגסבורג 1:1
כבש לברמן: ניקלאס פולקרוג (61). לאוגסבורג: פול ורהאג (90).

מיינץ - הרטה ברלין 3:1
כבש למיינץ: מקסים צ'ופו מוטינג (58). להרטה: אניס בן חתירה (41), גוסטבו ראמוס (52, 69)

באיירן מינכן עלתה לגמר הגביע, דורטמונד מחכה לה

קרסימיר בלאקוב מונה למאמן קייזרסלאוטרן

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully