וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני אשקלון תעמוד לדין משמעתי

22.3.2012 / 15:00

בדו"ח השיפוט ממשחקה הקבוצה מול גלבוע/גליל עליון נכתב כי חפץ שהושלך פגע בידו של השופט צחי הבדלי והיא תעמוד לדין

קבוצת עירוני אשקלון, המדורגת במקום החמישי בליגת העל בכדורסל, תעמוד לדין ביום חמישי הבא, זאת לאחר ששופטי המשחק של הקבוצה מול הפועל גלבוע/גליל עליון, ציינו בדו"ח השיפוט כי חפצים הושלכו אל המגרש במהלך המשחק.

בדו"ח השיפוט של השופטים משה ביטון, צחי הבדלי וגיא שמואלי, נכתב כי בדקה ה-30 של משחק ההשלמה בו אירחה אשקלון אמש (רביעי) מול גלבוע/גליל, משחק אותו הפסידו המקומיים 81:60, נזרק חפץ מיציע אוהדי הקבוצה, שפגע בידו של הבדלי. כמו כן, לפני שהמשחק יצא לדרך, הושלכו מהיציעים גלילי נייר וקונפטי, שגרמו לעיכוב שריקת הפתיחה בכחמש דקות.

דו"ח השיפוט הועבר ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל עורך הדין שוקי קרמר והוא החליט להעמיד את הקבוצה לדין. הדיון בנושא יתקיים כאמור בעוד שבעה ימים.

כמו כן, באשקלון קיימת דאגה רבה סביב מצבו של הפורוורד דווין מיטשל, שנפצע כבר בדקה הרביעית במשחק מול גלבוע/גליל. מיטשל ספג מכה בקרסולו ולא חזר לשחק, כאשר תחילה חששו בקבוצה כי מדובר בפציעה קשה. הבוקר ירדה מעט הנפיחות מסביב לקרסולו של השחקן והוא יעבור טיפולים, במטרה להכשירו למשחק מול ברק נתניה ביום ראשון, משחק שניצחון בו יעלה את אשקלון לבית העליון.

גלבוע/ גליל עליון גברה על אשקלון במשחק ההשלמה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully