וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את עירוני אשקלון 60:81

קבוצתו של ליובין הבטיחה את המקום השני בליגה, אשקלון ממשיכה להתדרדר. אשדוד ניצחה את הבקעה 72:83

לאחר שנדחו פעמיים בשל המצב בדרום, שוחקו הערב (רביעי) שני המשחקים שהשלימו את המחזור ה-20 בליגת העל, כשבמוקד הביסה הפועל גלבוע/גליל את עירוני אשקלון בחוץ 60:81, והבטיחה לעצמה את המקום השני בליגה. אשקלון לעומת זאת עלולה למצוא את עצמה מחוץ לשישייה עם הפסד נוסף במחזור האחרון, וניצחון של מכבי אשדוד, שהשיגה הערב עוד ניצחון קל, הפעם 72:83 על מ.כ הבקעה.

עירוני אשקלון – הפועל גלבוע/גליל עליון 81:60

אחרי שרשמה משחק חלש במיוחד והתפרקה בשלבי הסיום במחזור האחרון מול ברק נתניה החלשה, חזרה הערב קבוצתו של ליאור ליובין לעניינים, הבטיחה לעצמה את המקום השני בליגה בתום העונה הסדירה, ואותתה לשאר יריבותיה לפלייאוף ההולך ומתקרב כי היא עדיין קבוצה שלא כדאי לפגוש. אשקלון לעומת זאת הכניסה את עצמה למצב לא פשוט עם ההפסד, כשהפסד נוסף במחזור האחרון מול נתניה בחוץ, וניצחון של אשדוד יוציא את קבוצתו של אריק אלפסי מהשישייה הראשונה.

הפתיחה היתה כולה של גלבוע/גליל, שלאחר שהתעוררה מעט מהתרדמת בדקות הפתיחה, ברחה ל-3:11 עם דקות טובות של קורטני פלס, כשמהצד השני סובב דווין מיטשל את הקרסול ונטש את המשחק. רביב לימונד וטוני סקין צימקו מעט, אבל פלס ענה מהצד השני, וטראוויס סוף סוף מצא נקודות. לימונד צלף שלשה, וסקין סחט עבירה לשלוש והוריד את המארחים בפיגור 21:14 בסיום הרבע. מרטין צלף שתי שלשות בפתיחת הרבע השני והריץ את האורחים ל-20:29, אבל אשקלון החלה בקאמבק שלה, בעיקר בזכות צמד הסקינים, שצימקו יחדיו ל-32:30. אלא שאז, כדרכה של אשקלון, הקבוצה נרדמה, וגליל ניצלה זאת כדי לרוץ ל-2:12 ולרדת ביתרון 32:46 בסיום המחצית.

שלשה של יבזורי ונקודות של טישמן העלו טוב את גליל אל המחצית השניה, וטראוויס השלים את הריצה עם סל נהדר שהעלה ל-34:55. טוני סקין צלף שלשה, אבל טראוויס וג'ונס עשו צרות בצבע של המארחים, ושלשה של פרחי קבע 45:65 לגליל בסיום הרבע השלישי. תומאס וטראוויס המשיכו במומנטום עבור האורחים גם ברבע האחרון, וליובין אף איפשר לביר כץ הצעיר דקות משחק, וזה החזיר בנקודות. ג'וזף ג'ונס כבר העלה ל-23 הפרש, ואז הורידה גליל את הרגל מהגז, בדרך לניצחון הקליל.

קלעו לגלבוע/גליל: רומאו טראוויס 19, קורטני פלס 13 (6 מ-14 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, ג'וזף ג'ונס 11, כריס תומאס 8, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דגן יבזורי (5 אסיסטים), אופיר פרחי, יאן מרטין ועמית ביר כץ 6 נקודות כל אחד, נמרוד טישמן 4 ו-5 איבודים, עידו קוז'יקרו 2, שירן ראובן שיחק ולא קלע.

קלעו לעירוני אשקלון: טוני סקין 16, מרקו קילינגסוורת' 11 ו-9 ריבאונדים, רביב לימונד 9 (3 מ-10 מהשדה), ניב ברקוביץ' וג'יימי סקין 8 נקודות כל אחד, יוני ניר 6, עמית שמחון 2, דודו שמריז, דווין מיטשל שיחקו ולא קלעו.

מכבי אשדוד – מ.כ. הבקעה 72:83

איזה קאמבק עושה מכבי אשדוד. הקבוצה שפתחה נורא את העונה, ושיחררה את הכוכב שלה, ראמל בראדלי להפועל ירושלים, ממשיכה להוכיח שמקומה צריך להיות בין שש הראשונות, כשהשיגה הערב את ניצחונה השישי משבעת המשחקים האחרונים שלה. קבוצתו של עופר ברקוביץ' אמנם נראית נהדר, אבל בגלל ההתעוררות המאוחרת שלה היא עדיין לא תלויה בעצמה, והיא חייבת ניצחון במחזור האחרון כמו גם צמד הפסדים של עירוני אשקלון או הפסד של הפועל ירושלים במשחק האחרון שלה.

אשדוד פתחה בסערה את המשחק עם שלשה של קרטר, כשגם ג'וש דאנקן, שלא התאמן כל השבוע, חזר ובגדול כשהוא ובוסטיין מעלים את המארחים ל-7:17. הבקעה ענתה דווקא בעזרתו של ניר כהן, שעשה עבודה טובה בצבע, ואף הוסיף שלשה כדי לצמק ולהביא את הקבוצה שלו בפיגור נקודה בלבד בסיום הרבע הראשון, 22:21. שחקניו של עופר ברקוביץ' טסו ל-2:9 בפתיחת הרבע השני עם דקות טובות של חג'ג' ושלשה של קרטר, אבל שלשה של איתי גרינבוים מנעה מהם לברוח. דילייני מצא גם הוא נקודות, ואשדוד הוליכה רק 31:34 בסיום המחצית.

חג'ג' פתח נהדר את הרבע השלישי, כשהוא צולף שתי שלשות ומוסיף ג'אמפ בדרך ל-33:46. דאנקן ושוטבין סייעו לרכז ואשדוד כבר הגיעה עד 18 הפרש, לפני שדאוול הוריד מעט את הפיגור, כשהמארחים הוליכו 48:60 בסיום הרבע השלישי. האורחים קיוו לחזור ברבע האחרון, אבל בוסטיין להט עם שתי שלשות ואלכס טיוס השלים ריצת 2:10 והעלה ל-50:70. עד לסיום שמרה אשדוד על ההפרש, כשטיוס עושה את העבודה עבור קבוצתו של ברקוביץ', וכשדאוול ודילייני מצליחים רק לצמק מעט עד לסיום.

קלעו למכבי אשדוד: דרור חג'ג' (7 חטיפות, 5 אסיסטים), רובי בוסטיין וג'וש דאנקן (12 ריבאונדים) 14 נקודות כל אחד, אלכס טיוס 13 ו-13 ריבאונדים, ג'וש קרטר 10, אנטון שוטבין 8, מאיר טפירו 6 ו-13 אסיסטים, גלעד קרני ודניאל גור אריה 2 נקודות כל אחד, ברק חדד ובנצי באס שיחקו ולא קלעו.

קלעו למ.כ הבקעה: פול דילייני 18 ו-9 אסיסטים, פרנק רובינסון 14 ו-8 ריבאונדים, דיון דאוול 13 ו-6 ריבאונדים, ניר כהן 7, גור פורת 6, יחזקאל סקוורר 5, טוהר חיימוביץ' 4, איתי גרינבוים 3.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully