וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "חג'ג' נהנה, וזה בא לידי ביטוי ביכולת"

22.3.2012 / 10:47

מאמן אשדוד שופע מחמאות לרכז שלו, אך לא מעלה ציפיות: "אם ננצח את גליל, ולא נהיה בשישייה הראשונה, נחיה בשלום"

הסיבוב השני המדהים של מכבי אשדוד המשיך גם אמש (רביעי) כשהקבוצה של עופר ברקוביץ' גברה על מ.כ הבקעה 72:83, עלתה למאזן חיובי של עשרה ניצחונות אל מול תשעה הפסדים, ונצמדה לעירוני אשקלון והפועל ירושלים שבמקומות החמישי והשישי. אשדוד, שבסיבוב השני מדורגת שנייה עם מאזן של שבעה ניצחונות ושני הפסדים, תצטרך לגבור במחזור האחרון על גלבוע/גליל בבית, ולקוות לנפילה של אחת מהקבוצות שמעליה כדי להכנס לבית העליון, הפסד של אשדוד, או ניצחון של שתי הקבוצות שמעליה, ישאיר את אשדוד בבית התחתון.

"לא נתאכזב אם לא נהיה בפלייאוף העליון, נבוא למשחק ביום ראשון ננסה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים, ננסה לנצח, ואם זה יספיק וגם אם לא, נחיה עם זה בשלום וננסה להגיע מהמקום השביעי לפלייאוף", אמר הבוקר לוואלה! ספורט מאמן הקבוצה עופר ברקוביץ', "בסיבוב השני עשינו התאמות הגנתיות מלבד המשחק מול הפועל חולון שהתקשינו, בכל המשחקים הקבוצות לא קולעות מולנו יותר מ-75 נקודות, גם הפועל ירושלים עברו את ה-75 נקודות רק בהארכה. אני מקווה שנדע לעשות את זה מול גליל שהיא קבוצה איכותית".

לאחרונה מקבלת הקבוצה תרומה משמעותית מהישראלים שלה שקולעים 51 נקודות, מורידים 17 אסיסטים ומוסרים 18 אסיסטים בשני המשחקים האחרונים ביחד, "נוצר מצבים שראמל בראדלי פינה דקות משחק אז דרור נכנס לזה, ובתקופה האחרונה הפציעה של דאנקן אפשרה עוד דקות, שינינו דברים ברוטציה שלנו, וברגע שהחבר'ה יודעים להיות אפטקיבייים אז זה מאפשר להם להרוויח עוד דקות. אני לא בא מהבית עם החלטות כאלה ואחרות, אני זורם עם המשחק, מי שטוב מקבל עוד דקות".

ברקוביץ' מלא מחמאות לדרור חג'ג' שרושם תקופה נהדרת לאחרונה עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-3.2 חטיפות בממוצע למשחק, "השינוי של דרור הוא שינוי מנטאלי, ברגע שהוא נהנה מהדברים והוא מרגיש טוב מבחינה מנטאלית אז הדברים משתחררים. התיאום וההבנה שלו במיוחד עם מאיר טפירו לא נולדו באשדוד, הוא מאוד נהנה מהמשחק וזה בא לידי ביטוי ביכולת שלו. אנחנו באמצע התהליך, ואני מקווה שגם הוא וגם אנחנו נדע למשוך את הרמה הזאת במשחק הקרוב וגם לאחריו".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully