וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי עלתה לגמר הגביע לראשונה זה 15 שנים

קבאני הוביל ל-0:2 על סיינה ולמחיקת ההפסד במשחק הראשון. צרפת: ליון ניצחה 1:3 את פ.ס.ז', אנצ'לוטי הפסיד לראשונה

נאפולי עלתה הערב (רביעי) לגמר הגביע האיטלקי, לאחר שניצחה 0:2 בבית את סיינה ומחקה את ההפסד 2:1 במשחק הראשון. יהיה זה גמר ראשון של נאפולי אחרי 15 שנים, כאשר סיינה מצידה מסיימת עם הישג שיא בתולדותיה, אך עם טעם מר של החמצה. בגמר מחכה לנאפולי יריבה קשה מאוד בדמות יובנטוס, שכזכור עברה את מילאן בחצי הגמר.

אחרי 10 דקות כבר נכבש השער הראשון של נאפולי, כאשר אדינסון קבאני הפעיל לחץ על קפטן סיינה סימונה ורגאסולה שכבש לשערו הוא. החלוץ האורוגוואי, שהבקיע צמד מאוחר וסידר לנאפולי 2:2 מול אודינזה ביום ראשון, מצא את הרשת בעצמו במתפרצת נהדרת אחרי חצי שעה של משחק.

צרפת: הפסד בכורה לאנצ'לוטי, גאזלק רשמה עוד סנסציה

קרלו אנצ'לוטי נחל הפסד ראשון כמאמן פריס סן ז'רמן, כשקבוצתו נוצחה 3:1 בידי ליון ברבע גמר הגביע הצרפתי. ליון, שתהיה גם בגמר גביע הליגה, התגברה על פיגור בעקבות פנדל של ננה בדקה ה-19, כשקים קלסטרום השווה בכדור חופשי וליסנדרו לופס השלים מהפך. בפטימבי גומיס חתם את תוצאת המשחק עם פנדל בתוספת הזמן.

הגביע הצרפתי ממשיך לספק גם סנסציות אדירות. אחרי הדחתה של מארסיי אמש בידי קובילי מהליגה השלישית, גם סגנית המוליכה מונפלייה נפלה קורבן ליריבה מאותה הליגה בדיוק. השחקנים של רנה ז'יראר הגיעו לסטאד פרנסואה קוטי באז'קסיו, והופתעו שם על ידי גאזלק הקטנה שניצחה 0:1.

גאזלק, שהעיפה את טולוז מוקדם יותר וניצחה על האפס בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה בגביע (כולם גם בבית), החזיקה מעמד מול ההתקפה הטובה בליגה הבכירה, לא נבהלה מאוליבייה ז'ירו וגם ידעה לעקוץ. את שער הניצחון בדקה ה-75 אחרי כדור קרן כבש הבלם יוהאן בוקוניאנו, ששלח את גאזלק לחצי גמר היסטורי.

בקרב בין שתי קבוצות מהליגה הראשונה, ראן עלתה לחצי הגמר עם ניצחון חוץ 1:3 על ולנסיין. ג'ונתן פיטרויפה (12), ג'ון בוי (53) ויוסוף חאג'י (87) כבשו מול שוויון זמני של ממאדו סמאסה (32).

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully