וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס בגמר הגביע האיטלקי

הגברת הזקנה נפרדה ממילאן ב-2:2 אחרי הארכה ועלתה. דורטמונד העפילה לגמר בגרמניה. סנסציה גדולה בצרפת

עונת הכדורגל האירופאית מתקדמת בצעדי ענק לקראת סיומה והערב (שלישי) נערכו משחקי גביע בכמה מדינות.

איטליה:

אחרי 1:2 בסן סירו במשחק הראשון יובנטוס עבדה קשה, אבל השלימה את העבודה עם 2:2 בהארכה ומקום בגמר הגביע האיטלקי. אלסנדרו דל פיירו שלא מרבה לשחק בליגה ושיעזוב בתום העונה, קיבל את חולצת ההרכב והבקיע בדקה ה-28. ג'אמל מסבאח איזן בדקה ה-51 ומקסי לופס קבע 1:2 בדקה ה-81 ובמצב הזה יש לנו הארכה. מירקו ווצ'יניץ' קבע 2:2 בדקה ה-96 וחתם את התוצאה. מחר יתקיים הגומלין בחצי הגמר השני בין נאפולי לסיינה, שניצחה במשחק הראשון 1:2.

גרמניה:

בורוסיה דורטמונד שמה היום סוף לריצה היפה של גרויטר פורת בגביע הגרמני כשהיא גברה עליה 0:1 בחצי הגמר משער של אילקאי גונדואן בדקה ה-120. פורת שמוליכה את ליגת המשנה, הדיחה ברבע הגמר את הופנהיים ובשמינית הגמר את נירנברג - שתיהן מהבונדסליגה - אבל לא יכלה לאלופת גרמניה שרוצה גביע שלישי בתולדותיה וראשון מאז 1989. מחר תארח בורוסיה מנשנגלדבאך את באיירן מינכן למשחק ממנו תצא היריבה של דורטמונד על התואר.

צרפת:

איזו דרמה ואיזו סנסציה בצרפת: קבילי הקטנטונת מתחתית הליגה השלישית חוללה הערב הפתעה מרעישה נגד מארסיי ברבע גמר הגביע הצרפתי כשהיא ניצחה את האימפריה מהדרום 2:3 אחרי הארכה. ז'וליאן ואלרו הלם במארסיי כבר בדקה השישית, אבל לואיק רמי השווה בדקה ה-85 וכפה הארכה. ז'אן כריסטוף איינה קבע 1:2 לקבוצה הקטנה בדקה ה-111, אבל רמי שוב איזן, הפעם בדקה ה-113. איינה השלים צמד משלו בדקה ה-118 והפעם רמי לא עזר יותר. בסיום 2:3 גדול לקבילי.

במשחק בודד בליגה האנגלית:

בלקבורן - סנרדלנד 0:2
לבלקבורן: דייויד הוילט (59), איגביני יעקובו (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully