וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים של מסי בהשוואה לגדולים ביותר

מה ההספק של מסי בשמונה שנים מלמד על שאר הכוכבים? בספרד ערכו השוואה מרתקת למראדונה, ג'ורג' בסט ואחרים

לא מעט עיניים נפתחות לנוכח השיא ששבר אתמול (שלישי) ליאונל מסי בזכות השלושער מול גרנאדה, שסידר לו את מלכות השערים בכל הזמנים בברצלונה. הכוכב של קטאלוניה שנעמד על 234 שערים עשה זאת בשמונה שנים, אחרי שהחל לשחק בקבוצה הבוגרת בעונת 2004/5 ורשם את השיא עוד לפני שחגג יום הולדת 25.

ב'מארקה' ערכו השוואה בין מסי לכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי כדי לברר כמה שערים הם כבשו בטווח זמן של שמונה שנים. דייגו מראדונה הוא הראשון שעולה על המוקד, כשהאגדה הארגנטינית הרשית 196 שערים בין 1977/78 ל-1984/5, בשנים שבהן הוא שיחק בארחנטינוס ג'וניורס, בוקה ג'וניורס, ברצלונה ועונה אחת בנאפולי.

רונאלדו הברזילאי הספיק לשחק שתי עונות בפ.ס.וו איינדהובן ויחד עם תקופתו בברצלונה ואינטר, הוא נעצר בגיל 24 לאחר שמונה שנים על 153 שערים, רחוק משמעותית מהכמות של מסי.

ומה לגבי תיירי הנרי? הצרפתי ששייך לניו יורק רד בולס כיכב בארסנל, ובגיל 23 לאחר שמונה שנים הוא השיג קצת פחות ממסי, ונעצר על 226 שערים. יוהאן קרויף חגג שנה שמינית בקריירה בגיל 24 כששיחק באייאקס, ונעצר בתום השנה הזו על 229 שערים.

אם משווים את הפנומן הארגנטינאי לכוכבים הגדולים באנגליה, מגיעים עד לבובי צ'רלטון וג'ורג' בסט. בובי צ'רלטון כבש 133 שערים בין עונות 1956/7 ל-1963/4 בעוד בסט כבש 179 שערים בכל 11 השנים שבהן שיחק במנצ'סטר יונייטד.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully