וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיט מיקל: "חיכינו שנה למשחק הזה"

שחקנה של ברצלונה שקלע 22 נקודות בניצחון על קאזאן מרוצה מאוד. דומרקאנט: "אנחנו צריכים להיות טובים יותר בהגנה"

עוד לפני התבוסה של מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, ברצלונה אירחה את המשחק הראשון בסדרה שלה מול קאזאן וניצחה 66:78. פיט מיקל קלע 22 נקודות והוריד שבעה ריבאונדים, ארזם לורבק עזר לו עם 15 וחואן קרלוס נבארו תרם 13.

צ'אבי פסקוואל, מאמנה של ברצלונה, אמר בסיום: "אנחנו שמחים מהדרך שבה שיחקנו הלילה. פתחנו חזק ואני מאמין שהיינו יכולים לסיים ביותר מ-12 הפרש. השאיפה לנצח את המשחק גרמה לנו לעשות טעויות. החטאנו כמה זריקות ללא שמירה, אבל 12 נקודות היתרון היו חשובות. ידענו שקאזאן אף פעם לא מוותרת והמתנו לרגע שבו היא תחזור למשחק. ברבע השלישי איבדנו את הקצב והיינו רכים בהתקפה. האוהדים שלנו עזרו לנו במשחק הקשה הזה וזה היה המפתח, ולכן אני רוצה להודות לאוהדים. לפיט מיקל היה משחק נהדר, הוא שיחק טוב מאוד בשני צידי המגרש".

פיט מיקל עצמו אמר: "חיכינו למשחק כזה כבר שנה. זה רק משחק אחד ויש לנו עוד משחק ביום חמישי לפני שאנחנו יוצאים לקאזאן. הגנה וריבאונדים הם הדברים החשובים ביותר. קאזאן היא קבוצה טובה מאוד, אבל הצלחנו להישאר רגועים בהתקפה ולהציג הגנה טובה. המשחק הראשון הוא חשוב מאוד, אבל כך גם השני. בשנה שעברה הפסדנו את המשחק השני לפנאתינייקוס. זה הולך להיות משחק קשה. קאזאן היא קבוצה טובה עם ארבעה שחקנים אמריקאים טובים".

הנרי דומרקאנט שסיים עם 12 נקודות היה מאוכזב בסיום, ואמר: "במהלך כל המשחק ציפינו לשחק טוב יותר בהגנה. אנחנו קבוצת הגנה טובה יותר ממה שהפגנו הלילה. רצינו לשמור על תוצאה נמוכה יותר, היינו צריכים להאט את ההתקפה ולהפחית באיבודים, מה שהיה הסיבה המרכזית מדוע הפסדנו את המשחק. זה נתן להם ביטחון ואיפשר להם לשבור את המשחק הפתוח. מבחינה הגנתית, אנחנו צריכים להיות חזקים יותר ממה שהיינו הלילה וצריכים לטפל בכדור טוב יותר בהתקפה".

66:78 לברצלונה על קאזאן בפתיחת ההצלבה

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully