וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 66:78 לברצלונה על קאזאן בפתיחת ההצלבה

הרוסים הגיעו לקטלוניה והפחידו את המארחת בפתיחת הסדרה, אבל 22 נקודות של פיט מיקל סידרו לבלאוגראנה 0:1 בסדרה

הדרמה הזו לא הייתה בתוכניות של צ'אבי פסקוואל והרבה מאוד לבבות החסירו פעימות הערב (שלישי) בפלאו סן ג'ורדי, אבל בסיומו של ערב, אחת המועמדות הבכירות לזכייה ביורוליג ברצלונה, פתחה את שלב ההצלבה עם ניצחון 66:78 ביתי על קאזאן.

הבלאוגראנה, שהחזיקו עד למשחק יחד עם צסק"א מוסקבה במאזן הטוב במפעל, 1:15, לא התכוונו לתת לקאזאן, שנמצאת בתקופה בינונית משהו, לקלקל להם את התוכניות. בעונה שעברה ברצלונה ניצחה את משחק ההצלבה הראשון בסדרה מול פנאתינייקוס, אבל הפסידה את כל שלושת הבאים וגם אחרי הניצחון היום היא לא יכולה לנוח על זרי הדפנה, בטח לא אחרי הדרך בה התנהל המשחק.

בפתיחה זה עוד נראה טוב מאוד עבור המארחת, שרצה ל-3:11 מהיר עם דקות טובות של בוניפייס נ'דונג. הרבע הסתיים בפלוס שמונה לברסה, 14:22 וגם ההמשך היה נראה כמו שיוט קל. הגנה חזקה ושמונה נקודות של חואן קרלוס נבארו קבעו 33:45 במחצית, אבל הרוסים לא ויתרו.

ניית'ן ג'אווי צבר נקודות, הנרי דומרקאנט סייע ושתי דקות בתוך הרבע הרביעי, זה רק 59:62 לברצלונה. כאן חזרו לעניינים התותחים המוכרים, נבארו, נ'דונג, פיט מיקל וארזם לורבק, שהקשיחו את ההגנה, קלעו נקודות חשובות וניצלו טעויות של קאזאן כדי לחזור ליתרון בטוח ולהכריע את המשחק.

מיקל סיים עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים. לורבק קלע 15, נבארו 13 ונ'דונג 12. מרסליניו הוארטס הנפלא הסתפק ב-5 נקודות, אבל חילק 10 אסיסטים. את קאזאן הוביל ג'אווי עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. דומרקאנט הוסיף 12.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully