וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה איבד את הקול, אלגרי: "היינו עייפים"

יובה חגגה עלייה לגמר הגביע, המאמן שלח את עוזרו למסיבת העיתונאים. מאמן מילאן: "הודחנו עם ראש מורם. שמח מההופעה"

יובנטוס יכולה קצת לחייך. למרות שאיבדה את המקום הראשון באיטליה, הגברת הזקנה העפילה אתמול (שלישי) לגמר הגביע האיטלקי לאחר שעברה את מילאן. אחרי 1:2 בסן סירו במשחק הראשון, יובה סיימה ב-2:2. אלסנדרו דל פיירו שפתח בהרכב הבקיע ראשון (28), ג'אמל מסבאח איזן (51) ומקסי לופז קבע 1:2 למילאן. מירקו ווצ'יניץ' כבש בהארכה (96) והכריע את ההתמודדות, כאשר יובה תפגוש את נאפולי או סיינה.

מאמן יובה אנטוניו קונטה איבד את הקול שלו לאחר המשחק ולא הגיע למסיבת העיתונאים, מה שאילץ אותו לשלוח את עוזרו אנג'לו אלסיו, שהסביר: "אנטוניו תמיד חי כל משחק עם תאווה גדולה, וכעת אין לו קול. הייתה לנו הופעה נהדרת וזה קרה אודות לבחורים, שמאוד רצו לעלות לגמר. הם נתנו את הכל במשך שמונה חודשים כדי להשיג את המטרה הזו.

"הערב פגשנו קבוצה נהדרת ונדרשנו להגביל את הלחץ שלנו", המשיך עוזר המאמן. "עשינו עבודה טובה בתגובה המיידית אחרי שמילאן עלתה ליתרון, ובהארכה היינו אפילו טובים יותר, ייצרנו שלושה מצבים לשער ולבסוף ווצ'יניץ' הבקיע".

מי שמצא את עצמו מאוד מאוכזב מאיבוד האפשרות לזכות בתואר הוא מסימיליאנו אלגרי, מאמנה של מילאן, שניסה להתנחם: "מילאן הודחה עם הראש מורם. אני שמח מההופעה של הבחורים האלה. זה חבל שלא הצלחנו להעפיל לגמר, אבל החזרנו מספר שחקנים שלא שיחקו הרבה. בהארכה היינו מאוד עייפים, השקענו הרבה מאוד אנרגיה ולא הצלחנו באמת לתקוף".

לקראת המשך המאבקים בליגה, הוסיף המאמן: "אנחנו נהיה מוכנים לשבת (נגד רומא) ויש לנו ארבעה ימים להתאושש. מספר שחקנים לא שיחקו הלילה, בעוד שאחרים היו למעשה על הדשא לא כל המשחק, כמו נוצ'רינו ואיברהימוביץ'. אני בטוח לקראת המשחקים הבאים שלנו מכיוון שהקבוצה שיחקה משחק טוב הלילה". על מצבו של זלאטן איברהימוביץ' שנפגע במהלך המחצית הראשונה, הוסיף אלגרי: "איברהימוביץ' עדיין סובל מכאבים בגב ולכן החלטתי להחליף אותו".

יובנטוס בגמר הגביע האיטלקי

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully