וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מזל שלא הובסנו ב-50 הפרש, זה היה אפשרי"

המאמן על המשחק הרע של מכבי ת"א באתונה: "היינו בהלם. עשינו טעויות ילדותיות". אוברדוביץ': "המשחק היה גמור במחצית"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, שליחנו לאתונה

לא לזה פיללו אוהדי מכבי תל אביב הרבים, שקיוו לראות פייט מצד הצהובים במשחק הראשון בפתיחת שלב ההצלבה של היורוליג. מכבי תל אביב נראתה הערב (שלישי) רע מאוד ביוון מול אלופת אירופה, הפסידה 93:73 באחת מתצוגות הכדורסל הפחות טובות שלה בשנים האחרונות, ולדיוויד בלאט חסר האונים לא היו תשובות של ממש מול היכולת הנפלאה של דימיטריס דיאמנטידיס, מייק באטיסט ושרונאס יסיקביצ'יוס. ביום חמישי הצהובים יתייצבו למשחק השני בסדרה במטרה ברורה לנסות ולהציל את ההתמודדות כדי להשאיר את חלום הפיינל פור בחיים.

בלאט: "נתנו ליריבה הזדמנות לפגוע בנו"

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, סיכם: "אין הרבה מה להגיד אחרי משחק כזה. החדשות הטובות הן שזו סדרה ומשחק אחד לא גומר הכל. שיחקנו לא טוב ופנאתינייקוס שיחקנו מצוין. אנחנו מחכים למשחק ביום חמישי. היה הלם ואני חושב שזה קרה לנו כמה פעמים בשנים האחרונות בשלבים הללו. עשינו שגיאות בכל אספקט של המשחק. לא הבאנו את הראש והרגליים. ".

המאמן הוסיף: "קרוב לחודש לא פגשנו יריבה כמו פנאתינייקוס ומזל שלא הובסנו ב-50 הפרש כמו שקרה לסיינה נגד אולימפיאקוס בשנה שעברה. זה יכול היה לקרות, אבל לא הפסקנו להילחם במחצית השנייה, בה שיחקנו עם יותר תשוקה. במחצית הראשונה עשינו טעויות ילדותיות. אני יכול לומר ששיחקנו בה כמו קבוצה של בית ספר תיכון, לא סגרנו לריבאונד, לא שמרנו ברמה אפילו קרובה למה שאנחנו רגילים. כשאתה נותן ליריבה הזדמנות לפגוע בך, היא תעשה את זה. זו סדרה, וזה רק הפסד אחד. הוא לא טוב כמובן אבל נתאושש. נצביע על הדברים הטכניים והטקטיים שצריך לשנות. לא היה קל היום וגם ולא יהיה קל בחמישי".

גיא פניני: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת בבית שלה, מעבר לכך לא הופענו כמו שאנחנו צריכים להופיע וכמו ששיחקנו כל השנה. זה הדבר שאותי מטריד. למזלנו זו סידרה. אנחנו נשב ונראה מה עשינו לא טוב ונתקן. גם מול ויטוריה הפסדנו את המשחק הראשון והתרוממנו. יש לנו יום אחד להתכונן למשחק הבא, זה פחות טקטיקה, זה לבוא בגישה שונה. בחמישי תראו מכבי שונה".

אוברדוביץ': "קראנו את ההגנה של מכבי"

בפנאתינייקוס היו מרוצים מאוד מהניצחון ומהדרך בה הוא הושג, אבל הדגישו בסיום שמדובר במשחק אחד מתוך סדרה שעשויה להיות ארוכה.

המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' אמר: "ההופעה שלנו הייתה טובה מאוד. שיחקנו עם הרבה ריכוז ורצון. הכל התחיל מההגנה והעובדה שהצלחנו לקרוא את ההגנה של מכבי. המשחק היה גמור אחרי המחצית הראשונה. אנחנו לא שוכחים שמדובר בסדרה, כך שצריך לשכוח מהמשחק הזה".

ניק קליית'ס, שהיה מצוין הערב, הוסיף: "שיחקנו עם המון אנרגיה, שמרנו על הכדור, הכרחנו את מכבי להרבה איבודים וניצלנו את זה לנקודות קלות. עדיין נשאר הרבה בסדרה הזאת. מכבי תהיה קבוצה אחרת ביום חמישי ונצטרך לשים לזה לב ולהימנע מטעויות".

יאן וויוקאס: "גרמנו למשחק להיראות קל. שיחקנו טוב מאוד גם בהגנה וגם בהתקפה. אבל אנחנו יודעים שלמשחק השני לא יהיה קשר למשחק הראשון. אסור לנו להישען לאחור. אנחנו שומרים על ריכוז ולא משתגעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully