וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר הביע נכונות לשחק בנבחרת ישראל

20.3.2012 / 10:25

יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, פגש בניו יורק את שחקן מכבי תל אביב לשעבר, שעובד על האזרחות שלו ואמר שישמח להגיע

האם ג'ורדן פארמר יהפוך לשחקן המשמעותי בנבחרת ישראל ביורובאסקט 2013? כך לפחות מסתמן מהפגישה שקיים עם השחקן עם יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל, השוהה בניו יורק. קופל דיווח על פגישה ראשונית מצוינת עם פארמר. הגארד שפתח את העונה במכבי תל אביב, סיפר לקופל שהוא מרגיש חיבור חזק לישראל ולכדורסל הישראלי, ושישמח בעתיד, אם התנאים יאפשרו זאת, ללבוש את מדי נבחרת ישראל.

פארמר, שסובל כעת מפציעה קלה שמנעה ממנו לשחק לאחרונה בניו ג'רזי נטס, אמר לקופל שבקיץ הקרוב לא יוכל לשחק עם נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, מאחר שהוא מתכוון להתחתן בלוס אנג'לס לפני שיהפוך לשחקן חופשי. זה אומר שהוא מתכוון לשחק בליגות קיץ בארה"ב.

לעומת זאת, פארמר הצהיר שהוא ממש ישמח לשחק עם נבחרת ישראל באליפות אירופה ב-2013, אם הנבחרת תעפיל כמובן, וסיפר שהוא נמצא בתוך הליך קבלת האזרחות הישראלית, תוך תיאום עם אנשי מכבי תל אביב. פארמר סיפר שהוא עוקב אחרי הכדורסל בארץ בכלל ומכבי תל אביב בפרט ואהב מאוד את התקופה שלו בישראל ויש לו כוונה לחזור בעתיד.

קופל הזמין את פארמר לצפות במשחקי הנבחרת בקיץ וזה אמר שייתכן ויגיע לשני משחקי הבית האחרונים שיתקיימו בתחילת ספטמבר וינצל את הימים האלו בארץ כדי לקדם את נושא קבלת האזרחות.

המתאזרח שישחק בקיץ הקרוב במוקדמות יהיה ככל הנראה סילבן לנדסברג ממכבי חיפה, למרות שגם שמו של שחקן מכללת דייווידסון ג'ייק כהן, ששיחק בעבר בנחרת העתודה, הוזכר כמועמד.

הפגישה השנייה של קופל הייתה עם עומרי כספי. השניים ליבנו את הפרשה שהייתה בקיץ האחרון, כשהפורוורד לא שיחק עם נבחרת ישראל באליפות אירופה, וסיכמו שכל זה לא ישפיע על העתיד. כספי אמר לקופל שהוא מתכוון להגיע לפתיחת אימוני הנבחרת, ייתן הכל להצלחתה וישמח לעזור בכל דרך, גם בצד השיווקי.

וואלה! ספורט חושפת: באיגוד הפעילו לחץ על פארמר להצטרף לנבחרת

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully