וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב לא יצטרך להפקיד את דרכונו במשטרה

בית המשפט דחה את בקשת המשטרה, אך עדיין הטיל תנאים מגבילים על הבעלים של הפועל ת"א. טביב: "מרוצה מההחלטה"

בית משפט השלום קיבל הבוקר (שלישי) את הדרישה של אלי טביב לדחות את בקשת המשטרה להפקיד את דרכונו. כזכור, המשטרה ביקשה מהבעלים של הפועל תל אביב להפקיד את דרכונו ולהטיל עליו צו יציאה מהארץ, וזאת בעקבות החקירה נגדו על תקיפת הנער שהפגין מול ביתו.

טביב הגיע הבוקר לבית המשפט יחד עם עורך דינו, ציון אמיר, וכאמור, בקשת המשטרה נדחתה. מנגד, על טביב הוטלו הגבלות. חובה עליו להודיע למשטרה שבוע לפני שהוא מתכוון לטוס, ובמידה שאכן יטוס, יצטרף להפקיד 50 אלף שקל.

הפרשה החלה לפני כשבוע וחצי, כשאחד מאוהדי הפועל, נער בן 17, נכח מחוץ לבית של טביב. לטענתו, הוא קילל את בעלי הקבוצה, ובתגובה טביב והמאבטח שלו תקפו אותו. לאחר חקירה של מעל כשבוע בנושא, המשטרה צפויה להמליץ להעמיד לדין את טביב על אותו מקרה, אך כאמור, הדרישה שלה מטביב להפקיד את דרכונו נדחתה.

אמיר דן, יועץ התקשורת של טביב, התייחס לדברים: "אנחנו מרוצים מהחלטת בית המשפט שדחה באופן מוחלט את בקשת המשטרה להפקדת דרכונים או למתן צו עיכוב יציאה מהארץ. ההחלטה מוכיחה את הדבר החשוב ביותר והוא שאלי טביב ומשפחתו הם הקורבן האמיתי בסיפור, אשר במשך שבועות ארוכים נתונים לאיומים, התפרעויות, הטרדות באישון לילה וזריקת רימונים. אנו שמחים שבית המשפט בהחלטתו החזיר את הסדר על כנו ודחה את בקשת המשטרה. אלי טביב ימשיך להילחם באלימות הבריונים שפוגעת בו, במשפחתו ובקבוצה".

עדכון ראשון: 9:45

נדחה הערעור של הפועל תל אביב על העונש החמור

צפו ב-2:2 המהנה של הפועל תל אביב מול קרית שמונה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully