וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זה ניצחון חשוב למיקום שלנו"

19.3.2012 / 21:19

מאמן חולון היה מרוצה מהניצחון הקליל על מכבי חיפה. מיטשל: "מוכנים לשחק על האליפות". הדר: "המצב לא טוב"

לא כוחות. ככה אפשר להגדיר את המשחק הערב (שני) בו פירקה הפועל חולון 53:83 את מכבי חיפה. אחרי שני הפסדים רצופים, הקבוצה של דן שמיר התפוצצה על הפרקט מול היריבה החלשה במשחק שסיים עבור שתי הקבוצות את העונה הסדירה.

המאמן המנצח שמיר אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב למיקום שלנו. אני שמח ששיחקנו ככה היום ועל העונה שעשינו. יכולנו לעשות עבודה יותר טובה בכמה משחקים ונקווה לעשות את זה בהמשך. נרצה להשתפר בפגרה, להשאיר את השחקנים רעבים ולעבור את השבועיים האלה".

על התקרית המדוברת מהמשחק הקודם עם רכז הפועל ירושלים יובל נעימי, הוסיף שמיר: "אני לא חושב שהוא עשה משהו שהוא חלק מהמשחק, אבל יודע שהוא לא עשה את בכוונה וזה רק נפלט. אני אוהב אותו והוא צריך לשים לב לדברים האלה, שלא יקרו".

טזמין מיטשל, שהצטיין עם 22 נקודות, הוסיף: "הרגשה טובה לקבל את תמיכת הקהל. היו לנו שני הפסדים לא נעימים ורצינו לנצח את משחק הבית האחרון בעונה הסדירה עבור האוהדים. אנחנו חיים בשביל המשחקים הגדולים, הפלייאוף ואנחנו מוכנים לשחק על האליפות עכשיו".

לעומתם, המאמן המפסיד רמי הדר נשמע אובד עצות: "זה ההפסד היחידי בתקופתי שהוא כזה לא סימפטי, אבל המצב שלנו לא טוב. אני פה שישה משחקים ולא היה שינוי. אנחנו הולכים הביתה עכשיו, נרגעים ונחשוב מה עושים".

הפועל חולון הביסה 53:83 את מכבי חיפה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully