וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 53:83 את מכבי חיפה

ריצת 0:20 ברבע השלישי סידרה למארחים ניצחון ביתי קל ועלייה למקום השני. החיפאים במשבר עמוק עם 14 הפסדים רצופים

אחרי שני הפסדים רצופים למכבי תל אביב והפועל ירושלים, הפועל חולון חתמה הערב (שני) את העונה הסדירה שלה עם ניצחון ביתי קליל 53:83 על מכבי חיפה. הקבוצה של דן שמיר תנוח במחזור האחרון, אליו תגיע כשהיא במקום השני בטבלה ועם ביטחון כי תסיים לפחות שלישית - מה שמבטיח לה שלושה משחקי בית בפלייאוף העליון. הירוקים, מנגד, ספרו את הפסדם ה-14 ברציפות (13 בליגה ואחד בגביע) וממשיכים לנצל את העובדה כי אין ירידות העונה.

גם ללא מורן רוט החולה, הפועל חולון לא התקשתה לברוח כבר בפתיחה. רון לואיס ובעיקר טזמין מיטשל הצליחו לייצר נקודות בסיטונות, וגרמו לחיפאים לרדוף אחריהם מהרגע הראשון. השחקנים של רמי הדר כבר צימקו את הפער לתשע במחצית (37:28) אבל נעלמו ברבע השלישי וראו את חולון מבצעת ריצה מרשימה של 0:20, בכיכובם של מיטשל ושון דניאל. הפער צמח ל-24 נקודות לפני הרבע האחרון, שהפך לגארבג' טיים ארוך. כמו כל העונה של מכבי חיפה. חולון יכולה להתכונן בשקט לפלייאוף.

מהלך המשחק

הפועל חולון עלתה עם רון לואיס, שלומי הרוש, שון דניאל, טזמין מיטשל ובריאנט דאנסטון בחמישייה, ומנגד מכבי חיפה עם סילבן לנדסברג, טמיר אריאלי, קרלוס פאוול, טיילר ווילקרסון וג'רמיס סמית'.

הירוקים פתחו עם 0:4 מנקודות של אריאלי וסמית', אבל אחרי שתי דקות גם חולון נכנסה לעניינים ועלתה ליתרון 6:13 בזכות יכולת טובה של לואיס ומיטשל. הרוש צלף פעם אחת מחוץ לקשת, מיטשל המשיך לעשות ככל העולה על רוחו, וחולון סיימה את הרבע הראשון ביתרון 10:21.

גם ברבע השני המשיכה השליטה המוחלטת של חולון, שמראה כי מול יריבה כזו היא מסוגלת להסתדר גם בלי רוט. חולון כבר הוליכה 14:30, ואז החלה האורחת לצמק את הפער, עם שלשה של אריאלי ודקות טובות של המחליף אבי בן שימול, שהוריד את הפיגור מתחת ל-10. חולון ירדה להפסקה ביתרון 28:37.

לנדסברג צימק לשש הפרש בלבד עם שלשה מהירה בפתיחת הרבע השלישי, אבל למעשה רק העיר את שחקני חולון. שלשות של דניאל ומיטשל יצרו שוב פער דו ספרתי, ודניאל המצוין העלה ל-31:51 עם קליעות מוצלחות מקו העונשין. הבריחה של המארחים נמשכה, ורק אחרי שש דקות נעצרה ריצת ה-0:20 הנהדרת שלהם. שחקני חיפה הרימו ידיים, ובסיום הרבע 40:64 לחולון.

חולון החלה להקים מהספסל את גיל אמיתי ואלכס צ'רנוביץ' כדי שישתתפו גם הם בחגיגה, ולנדסברג ניצל זאת כדי לשפר מעט את הסטטיסטיקה האישית שלו. שלוש דקות לסיום הרוש נפל לא טוב על הרגל ויצא לקבל טיפול, כשבחולון מקווים כמובן כי לא מדובר במשהו רציני. שעשוע נכנס במקומו והעלה מיד ל-51:78, ויחד עם חבריו עיגל בסיום ל-30 הפרש. 53:83 מוחץ לחולון.

קלעו להפועל חולון: טזמין מיטשל 22 נקודות, שון דניאל 15, רון לואיס ובריאנט דאנסטון 12 כל אחד, פטריק סאליבן 11 (13 ריבאונדים), שלומי הרוש (6 אסיסטים) ועודד שעשוע 5 כל אחד, אלכס צ'רנוביץ' 1, גיל אמיתי, עידו אזולאי ואורי זוהר שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: סילבן לנדסברג 20, ג'רמי סמית' 11, טיילר ווילקרסון וטמיר אריאלי 7 כל אחד, אבי בן שימול 6, שון לבנובסקי 2, קרלוס פאוול, סיימון פארין ומוטי מוסקוביץ' שיחקו ולא קלעו.

ירושלים הפסידה לראשל"צ, ניצחונות לאשדוד ונתניה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully