וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דייויס: "עוברים עלינו לילות ללא שינה"

מצבו של פבריס מואמבה מוסיף להיות קריטי. קפטן בולטון הוסיף: "זמן קשה. לא רלוונטי כרגע לדבר על המשחקים הבאים"

קרוב ליומיים אחרי שהתמוטט על כר הדשא בוויט הארט ליין במשחק הגביע של בולטון נגד טוטנהאם, מוסיף מצבו של הקשר פבריס מואמבה להיות קריטי גם הבוקר (שני).

בהודאה רשמית שפרסמו הבוקר בולטון ובית החולים בו הוא מאושפז בלונדון, נאמר: "מצבו של פבריס מואמבה יציב, אבל הוא עדיין במצב קריטי ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ. המשפחה אסירת תודה לכלי התקשורת שממשיכים לכבד את הפרטיות שלהם בזמן הזה".

מאמן בולטון אואן קויל ויו"ר המועדון פיל גארטסייד, ביקרו הבוקר שוב בבית החולים. קויל אמר: "אנחנו רוצים לומר תודה גדולה לכולם. אנחנו מקבלים המון הודעות תמיכה וכולם מתפללים לשלומו. זה הפך למקור כוח גדול עבור המשפחה שלו".

בינתיים בבולטון מנסים לאסוף את השברים אחרי טראומה לא פשוטה. הנהלת הפרמיירליג הסכימה לדחות את משחק הליגה שהיה מתוכנן למחר נגד אסטון וילה וראשי בלקבורן אמרו שהם ישמחו לדחות גם את המשחק ביום שבת בעקבות האירועים.

שחקני הקבוצה התכנסו הבוקר במתקן האימונים והקפטן קווין דייויס אמר לאחר מכן: "השאלות על המשחקים הבאים לא רלוונטיות עכשיו. יהיה צורך לקבל החלטות, אבל כרגע אנחנו חושבים רק על פבריס והמשפחה שלו. עוברים עלינו לילות בלי שינה. זה זמן מאוד קשה לאנשים במועדון ולכל מי שמעורב בכדורגל".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully