וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באנגליה: פבריס מואמבה קרס, המשחק הופסק

טרגדיה באנגליה: קשר בולטון התמוטט על הדשא בדקה ה-45 והובהל לבית החולים כשהוא נאבק על חייו. המשחק הופסק

טרגדיה באנגליה. הגביע האנגלי הוא תמיד חגיגה של כדורגל, אלא שהערב (שבת) החגיגה נעצרה והדברים קיבלו תפנית דרמטית ועצובה. פבריס מואמבה, קשרה של קבוצת בולטון, קרס על הדשא במהלך משחק החוץ של הקבוצה מול טוטנהאם מסיבה שאינה ידועה, והחל לפרפר על הדשא. הצוות הרפואי הוזעק אל המגרש ופינה את מואמבה על אלונקה, והוא הובהל לבית החולים. שופט המשחק הווארד ווב עצר את המשחק והוריד את השחקנים ההמומים מכר הדשא.

במשחק שכן הסתיים היום במסגרת הגביע, אברטון סיימה ב-1:1 ביתי מול סנדרלנד ותצטרך לנסוע לאצטדיון האור לגומלין. ביום ראשון צ'לסי תשחק נגד לסטר סיטי וליברפול תארח את סטוק סיטי.

פבריס מואמבה, בולטון, קורס על הדשא מול טוטנהאם ההמומה. GettyImages
הלם בלונדון. מואמבה מפונה/GettyImages

טוטנהאם - בולטון (הופסק במצב של 1:1)

יש רגעים בהם הכדורגל מקבל פרופורציות אחרות. המשחק הזה החל ככל משחק רגיל, ואפילו סיפק דרמה בדקות הראשונות, אלא שהגורל תכנן לו סיום אחר. פבריס מואמבה, קשרה הצעיר של בולטון, עוד שבועיים בן 24, קרס בדקה ה-42 מסיבה לא ברורה על כר הדשא קרוב לעיגול האמצע, והחל לפרפר. שחקני התרנגולים ושחקני קבוצתו, שהיו סביבו, הזעיקו בדחיפות את הצוות הרפואי, שהחל לבצע טיפולי החייאה בשחקן. מואמבה, שנולד בזאיר ומשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של אנגליה, איבד את ההכרה, והשחקנים ההמומים סביבו כבר החלו לתפוס את הראש, חלקם הזילו דמעה. השופט הווארד ווב הוריד את השחקנים מכר הדשא ולאחר מספר דקות נוספות הוא הודיע באופן רשמי על ביטולו של המשחק, שאיבד ערך ספורטיבי.

המשחק נפתח עם שער עצמי של גארת' בייל בדקה השישית, ושוויון מהיר של קייל ווקר, בנגיחה כעבור חמש דקות.

אברטון - סנדרלנד 1:1

הקבוצה של דייויד מויס הצליחה לחזור מפיגור וכמעט אפילו להשיג שער ניצחון, אך בסופו של דבר סיימה ב-1:1 ותצטרך לנצח בגומלין, שייערך בעוד 10 ימים באצטדיון האור. סנדרלנד עלתה ליתרון בדקה ה-12 כשמסירה של ג'ק קולבק מצאה את פיליפ בארדסלי, שבעט מ-20 טיל נהדר לפינה והכניע את טים הווארד בדרך ל-0:1. השוויון הגיע 11 דקות לאחר מכן, כשלייטון ביינס פרץ מהאגף והגביה, ניקיצה ילאביץ' נגח פעם אחת וטים קייהיל הוותיק והמצוין המשיך בנגיחה משלו פנימה וזה 1:1. בדקה ה-65 הייתה ראויה אברטון לפנדל, כשהגבהה של מרואן פלאיני מצאה את ילאביץ', שנגח, ג'ון אושיי הדף את הכדור עם היד, אך השופט התעלם. בדקה ה-87 כמעט הצליחה אברטון לכבוש לאחר נגיחה של ג'ון הייטינחה, אך סימון מינולה הדף וקם מוקדם גם כדי להדוף את הבעיטה של ניקיצה ילאביץ'.

בליגה יתקיימו ביום שבת שני משחקים:

פולהאם - סוונסי 3:0
לסוונסי: גילפי סיגורדסון (36, 67), ג'ו אלן (78)

וויגאן - ווסט ברומיץ' 1:1
לוויגאן: ג'יימס מקארתור (54). לווסט ברומיץ': פול שצ'רנר (65).

שחקני בולטון, טוטנהאם, המומים לאחר קריסתו על הדשא של שחקן בולטון וונדררס פבריס מואמבה. GettyImages
חלק מהשחקנים החלו לבכות. לונדון, הערב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully