וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בכדורסל: דדש וקופל ייפגשו לדון בעתידה

19.3.2012 / 13:22

אבנר קופל טען שקבוצת אנשים נוספת רצתה להקים את בית"ר החדשה, משה דדש ייפגש עמו על מנת לסגור את הסיפור

לאחר שאתמול (ראשון) הכריזו על הקמתה מחדש של בית"ר ירושלים בכדורסל, על אף התנגדותו של יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל, בעמותה החדשה מתכוונים לבצע צעדים על מנת לשכנע את קופל לוותר על התנגדותו.

אמש נשיא העמותה, משה דדש, יצר קשר עם קופל והציע לו להיפגש איתו על מנת ללבן את העניינים. קופל, ששוהה בארצות הברית, הסכים לבקשה והוא צפוי לשוחח עם דדש במהלך סוף השבוע הקרוב, לאחר שובו. בקבוצה מקווים כי לאחר הפגישה יוכלו לסיים את הסאגה שהחלה בסוף השבוע האחרון.

אחת הטענות המרכזיות של קופל, בכובעו כיו"ר מרכז בית"ר, היא שקבוצה נוספת מעוניינת להקים את בית"ר ירושלים, שכזכור התפרקה בשנת 1976, וכי אנשי הקבוצה הזדרזו להכריז על הקמתה כדי למנוע מקבוצה אחרת לעשות זאת.

אמש במסיבת העיתונאים התייחס לעניין מנכ"ל הקבוצה יעקב כהן: "יש לנו מסמכים משפטיים שמגבים את כל הצעדים שלנו. הדברים תמוהים. השם בית"ר ירושלים שמור רק לנו, קופל כתב את המסמכים וחתם עליהם".

לאחר הפגישה עם קופל מקווים בבית"ר כי יוכלו לקבל תמונה ברורה יותר לגבי הליגה שבה תוכל הקבוצה להשתתף, כשבשלב זה מסתמן שתתחיל את הדרך כמו יתר הקבוצות החדשות, בליגה ב', מחוז ירושלים.

בית"ר ירושלים בכדורסל חוזרת וחולמת גבוה עם משה דדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully