וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דדש: "רוצים להתחיל בליגה הראשונה"

18.3.2012 / 11:41

בית"ר ירושלים בכדורסל חוזרת וחולמת גבוה עם היו"ר המיתולוגי. יו"ר העמותה, גבי גפן: "מצפים שהמנהלת תעזור לנו"

36 שנים לאחר שהודיעה על פירוק, קמה הבוקר (ראשון) קבוצת הכדורסל של בית"ר ירושלים לחיים. עמותה חדשה, שהוצגה במסיבת עיתונאים בתל אביב, לקחה על עצמה להחזיר את הקבוצה ששיחקה בעבר בליגת העל, ואף הגיעה לגמר גביע המדינה בשנת 1973, אל ימיה היפים יותר. הפנים המוכרות בתוך המועדון החדש הוא של היו"ר המיתולוגי של קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים, משה דדש, שישמש כנשיא כבוד. בין היתר הוצגו הספונסרים החדשים של הקבוצה, ופורטו המטרות של המועדון, שרוצה לשחק בליגות הבכירות כבר בעונה הבאה.

חברי העמותה הם גבי גפן, מאמן כדורסל ב-15 שנים האחרונות, משה דדש, נשיא העמותה, עו"ד פזית רוור היועצת המשפטית, ויעקב כהן המנכ"ל. הקבוצה תאומץ על ידי סינמה סיטי שתשמש כספונסר של הקבוצה, בנוסף תורמים לקבוצה שחקן העבר סמי מלכה, ומר מיכאל בן נביא. בית"ר תשחק באולם פיליפ לאון בעיר.

"קבוצת הכדורסל תפעל החל מהעונה הבאה, ומטרתה לחזור לליגת העל, איפה שהיא הפסיקה את פעילותה", אמר גבי גפן, "מטרתה להצטרף לליגה הגבוהה ביותר שאפשר, ואם לא נוכל נפתח את הקבוצה בליגה ב'. אנחנו מצפים ממנהלת הליגה שתעזור לנו לחזור למקום בו הפסקנו. בליגות הנמוכות, אם קבוצה לוקחת אליפות בליגה ב' במחוז ירושלים, היא מוותרת על העלייה, הקבוצות שלוקחות אליפות בליגה א' מחוז ירושלים גם מוותרות על העלייה. הדעה האישית שלי היא שקבוצה צריכה להתחיל איפה שהיא התפתחה, אין עניין בליגות הנמוכות, אבל הדבר לא תלוי בנו. קבוצת בית"ר ירושלים תוסיף צבע לליגה עם קהל של אלפי אוהדים".

משה דדש, מי שהקים את הקבוצה ופירק אותה הוסיף: "יש הרבה אנשים שרוצים לראות קבוצה בית"רית בירושלים בכדורסל. זו היסטוריה שחזרה על עצמה היום, לצערי אני הייתי האחרון שניהל את הקבוצה הזאת, ואני שמח לחזור ולעזור. כל קבוצה בית"רית שתקום, אני תמיד מוכן לתרום ולעזור. אנחנו רוצים להתחיל בליגה הראשונה, כל דבר ייעשה לגופו של העניין".

אלא שבינתיים אבנר קופל, יו"ר איגוד הכדורסל, ויו"ר מנהלת הליגה, הודיע כי יש בעייתיות במהלך וכי שמע שגוף נוסף מנסה להקים את המועדון מחדש, וכי מרכז בית"ר לא הולך לאשר את הקמת הקבוצה: "אנחנו לומדים את החומר ואת התגובה של אבנר קופל, גם מהעיתונים שקראנו", אמר מנכ"ל הקבוצה יעקב כהן, "יש לנו מסמכים משפטיים שמגבים את כל הצעדים שלנו, הדברים תמוהים, השם בית"ר ירושלים שמור רק לנו, קופל כתב את המסמכים וחתם עליהם. הוא הוזמן למסיבת העיתונאים הזאת, ואנחנו תוהים על העובדה שהוא אמר שיש מסיבת עיתונאים, לא ברורה ההתנהלות שלו. נעדכן על הצעדים שנעשה בימים הקרובים".

משה דדש חתם את מסיבת העיתונאים בהתייחסות לדבריו של קופל: "ברגע שאבנר קופל יחזור מחו"ל נקיים איתו פגישה ונשמע את מה שיש לו להגיד, אני מקווה שנוכל ללבן את העניינים. הוא לא נגד קבוצה בית"רית, חשוב לחדש את הקבוצה הזאת. אני לא חושב שתהיה מניעה שנחזור לליגת העל".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully