וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "לא יודע אם אני בכושר הטוב בחיי"

פדרר זכה בתואר שלישי ברציפות: "אנשים לא תמיד נותנים לי מספיק קרדיט ומבינים כמה טורניר היה טוב גם אם לא זכיתי בו"

הספידו אותו, אמרו שהוא הרבה מעבר לשיאו, שהוא כבר לא יכול להתחרות בטובים ביותר, אבל רוג'ר פדרר עדיין כאן. שחקן הטניס המעוטר בכל הזמנים זכה אמש (ראשון) בתואר מספר 73 בקריירה אחרי שניצחון 6:7, 3:6 על ג'ון איזנר האמריקאי העניק לו את הזכייה באינדיאן וולס. השוויצרי התגבר על מחלה בתחילת הטורניר, ניצח את חואן מרטין דל פוטרו, חלף על פני רפאל נדאל ולבסוף גם גבר על אייזנר, שניצח בחצי הגמר את המדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ'.

"אני חושב שאני משחק מצוין מאז הרולאן גארוס של 2011", אמר פדרר אחרי זכייה בטורניר השלישי ברציפות בו הוא נוטל חלק, "אנשים לא תמיד נותנים לי מספיק קרדיט ומבינים כמה טורניר היה טוב גם אם לא זכיתי בו. זה מה שקרה בווימבלדון למשל. אני חושב ששיחקתי שם טוב מאוד למרות שלא זכיתי ואני חושב שגם באליפות ארה"ב שיחקתי מצוין".

פדרר, שמדורג היום במקום השלישי בעולם, נשאל האם הוא בכושר הטוב ביותר בו היה והשיב: "אני לא יודע. היה לי רצף נהדר בטורניר וגם לפני כן. אני רק שמח שאני מרגיש בריא ושיש לי רצון לשחק. אני נהנה מהחיים, באמת. האם אני בכושר הטוב בחיי? אני אף פעם לא יודע".

השוויצרי הוסיף על המקום הראשון בעולם אותו הוא מכיר כל כך טוב: "זו לא המטרה שלי כרגע. אני לא יכול להיות במקום הראשון כי נובאק שיחק כל כך טוב ב-12 החודשים האחרונים. זה שאני בתקופה מצוינת, לא אומר שהוא לא. ויכול להיות שתהיה לו עוד ריצה כזו. גם רפא יכול לעשות תקופה טובה שוב ופתאום יהיה מאוד קשה לחזור למקום הראשון".

רוג'ר פדרר זכה בטורניר אינדיאן וולס

דירוג טניס: פאר הדרדרה למקום ה-55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully