וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רוג'ר פדרר זכה בטורניר

המדורג שלישי בעולם ניצח 6:7 (7), 3:6 את ג'ון איזנר, המדורג 11, ורשם זכייה בתואר מספר 73 בקריירה ושלישי השנה

אין הרבה מה לומר מעבר לברכות ענקיות ולתענוג גדול על כך שאנחנו ממשיכים ליהנות מצפייה בטניסאי המעוטר ביותר בהיסטוריה. רוג'ר פדרר זכה הערב (ראשון) בטורניר המאסטרס 1,000 באינדיאן וולס ורשם זכייה בתואר 73 בקריירה שלו והרביעי באינדיאן וולס. RF, המדורג במקום השלישי בעולם, ניצח 6:7 (7), 3:6 את ג'ון איזנר, המדורג במקום ה-11 בעולם וזכה במיליון דולר ו-1,000 נקודות דירוג. האמריקני, שיעלה למקום ה-10 בעולם בדירוג שיפורסם ביום שני, יכול בהחלט להיות מעודד מהתצוגה שלו ובטח מהניצחון על דג'וקוביץ' בחצי הגמר.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
תואר 73 בקריירה. פדרר/רויטרס

המערכה הראשונה הייתה הכי צמודה שרק אפשר לבקש, כששני הטניסאים מצליחים לשמור על ההגשות שלהם, כשפדרר מציל שלוש אפשרויות שבירה, בעוד איזנר עומד רק מול נקודה אחת. גם שובר השוויון היה שקול מאוד, כשבמצב של 7:7 ואחרי שהאמריקני הצליח להציל שתי נקודות מערכה, הוא ביצע טעות קשה כשעזב כדור ליד הרשת ואיבד את המערכה עם 9:7 בשובר השוויון.

גם המערכה השנייה הייתה שקולה, כששני הטניסאים שומרים על ההגשות שלהם, ופדרר למעשה זוכה ב-12 מ-12 הנקודות הראשונות על ההגשה שלו. במשחקון השביעי, שלפי הקלישאה הידועה הוא החשוב ביותר במערכה, הצליח פדרר לשבור בקלות את איזנר, שנראה לא מספיק טוב, לא סגר את הרשת בצורה טובה ונשבר בדרך ל-3:4 לטובת השוויצרי, שגם הגיש ושמר על ההגשה שלו בקלות ועלה ל-3:5, על אף שאיבד את הנקודה הראשונה על ההגשה שלו במערכה השנייה. במשחקון הבא נראה האמריקני (2.06 מטר) חסר אנרגיות ונשבר שנית בדרך ל-6:3.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully