וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חיפה תעצור את הקריסה בפחים?

18.3.2012 / 19:36

לאחר 13 הפסדים רצופים, תגיע הקבוצה של רמי הדר למשחק חוץ מול הפועל חולון, שתחסר את מורן רוט (19:35, 5+ לייב)

המחזור ה-21 בליגת העל יימשך מחר (שני) במשחק בו תארח הפועל חולון את מכבי חיפה (19:35, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של דן שמיר, שתחסר את הקפטן מורן רוט החולה, מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים למכבי תל אביב והפועל ירושלים, ותרצה לסיים את הסיבוב השני בטעם טוב, מאחר והיא תנוח במחזור האחרון. מכבי חיפה, עם רצף מדהים של ארבעה חודשים ללא ניצחון, תקווה לעצור את הרצף כבר באולם הפחים. המחזור יינעל בעוד כשבועיים במשחק השלמה בין מ.כ הבקעה למכבי תל אביב.

היסטוריה ומספרים:

- במשחק בין הקבוצות בסיבוב הראשון שנערך בחיפה ניצחה הפועל חולון 91:104.

- רון לואיס שחקן הפועל חולון רשם באותו משחק את שיא העונה שלו כשקלע 38 נקודות, מה שמהווה שיא ליגה עונתי.

- הניצחון האחרון של מכבי חיפה בכל המסגרות הושג במחזור השישי, ב-20 לנובמבר, לפני ארבעה חודשים. מאז הפסידה הקבוצה 13 משחקים רצופים.

- מאמן חיפה, רמי הדר, אימן את הפועל חולון במהלך עונת 1993/4 וניצח שני משחקים מתוך חמישה.

הכנות ושאר ירקות:

הפועל חולון:

ההפסד של הפועל חולון בשבוע שעבר להפועל ירושלים אמנם לא סיבך את הקבוצה של דן שמיר במאבקים על הכניסה לשישייה הראשונה, אך חולון, שתסיים את הסיבוב השני כבר מחר, יודעת שהפסד למכבי חיפה עשוי לדחוק אותה למקום השישי בתום הסיבוב. מורן רוט, שמתאושש ממחלת הנשיקה, יהיה מחוץ לסגל הקבוצה ולא ידוע האם יהיה כשיר לפתיחת הסיבוב השלישי. בחולון מצפים מהגארדים עודד שעשוע ושלומי הרוש להעלות את רמתם על מנת לכפר על חסרונו של רוט.

מכבי חיפה:

שנים עשר משחקי ליגה ועוד משחק גביע עברו מאז הניצחון האחרון של מכבי חיפה, ובקבוצה של רמי הדר יודעים שאם לא ישברו את הרצף המדהים במהרה, הם עשויים להפוך לאחת מהקבוצות הגרועות בתולדות ליגת העל. בחיפה מקווים לנצל את חסרונו של מורן רוט בחולון ולהדהים את הקבוצה הסגולה דווקא באולם הפחים, מה שרק עירוני אשקלון ומכבי תל אביב עשו העונה, ובאים באמונה שניתן לעשות זאת. השבוע שחררה הקבוצה את ג'רמיין ג'קסון שתקף את הנהלת המועדון בתקשורת המקומית.

"למרות שהסיטואציה קשה, המאמן רמי הצליח ליצור אווירה מקצועית ולגרום לשחקנים לעבוד קשה ולהאמין בשיטה שלו", אמר עוזר המאמן עופר רחימי לקראת המשחק, " ואני מכבדים את ג'רמיין ג'קסון, אבל אנחנו מסתכלים קדימה על שחקנים כמו טמיר אריאלי וסיימון פארין שיקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם על הפרקט".

שחקן מפתח: סילבן לנדסברג

השחקן ששמו הוזכר בהקשר של מכבי תל אביב סבוך בתוך אחת הקבוצות החלשות בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, וכששמו נקשר לקבוצה כזאת, ייתכן שההתקדמות המצופה עבורו תיפגע. לנדסברג של השבועות האחרונים הוא שחקן פחות טוב, וחייב להעלות את רמתו במשחקים האחרונים של העונה, כפי שעשה בפלייאוף התחתון אשתקד, כדי לנסות ולהציל את חיפה ברגעים המכריעים.

ראשל"צ ניצחה את ירושלים, ניצחונות גם לאשדוד ונתניה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully