וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "לא היה כדורסל גדול, זה היה משחק פלייאוף"

18.3.2012 / 23:48

אחרי הניצחון על ירושלים, מאמן מכבי ראשל"צ תקף: "ההנהלה כנראה הרימה ידיים". דרוקר: "חבל, היה לנו את המשחק ביד"

תצוגת כדורסל חלשה במיוחד נרשמה הערב (ראשון) באולם בראשו ןלציון, בסיומו ניצחה הקבוצה המקומית של אפי בירנבוים את הפועל ירושלים 64:69, לאחר הארכה. בכך הבטיחה ראשון את מקומה בשישייה הראשונה, בעוד קבוצתו של דרוקר תיאלץ להיאבק על מקומה מול מכבי אשדוד, שממשיכה לרדוף אחריה. "לא היה כאן כדורסל גדול, אבל זה היה משחק שהקדים את זמנו כי זה היה משחק פלייאוף שכולם קופצים על הפרקט", הסביר אפי בירנבוים בסיום.

"לא הגענו למשחק במצב הכי טוב. לא פשוט לבוא אחרי שני הפסדים. החבר'ה ידעו כמה המשחק היה חשוב. הייתה כאן הגנה גדולה שלנו. זה היה משחק של הרבה אמוציות. היום קיצ'ן שיחק עם זריקת הרדמה כי אחרת הוא לא היה יכול לשחק. לקרופורד יש אור ירוק ממני לזרוק, הוא השחקן המוביל שלנו. מצד שני, הוא צריך לדעת לחלק את הכדורים כשמגיעה עליו עזרה".

על המצב הלא נוח שנוצר במועדון בין משה קליסקי ויצחק פרי על השליטה בקבוצה, כמו גם על החרמת השלטים כנגד פריוההפגנה של האוהדים שסירבו להיכנס לאולם, אמר המאמן: "הגעתי לפה כשמשה קליסקי היה היושב ראש. כמובן שאם אני עובד איתו שלוש שנים, אז מערכת היחסים שלי איתו יוצאת מהכלל. אני לא רוצה להיכנס לפוליטקה. מצד שני, אני לא אומר שאני רוצה להתעלם. יגיע יושב ראש חדש. ההנהלה כנראה הרימה ידיים. אנחנו בכל מקרה נמשיך לעבוד. אני ידעתי שעה לפני המשחק שהאוהדים לא מתכננים להיכנס לאולם. האוהדים האלה מאוד יקרים לי. אני מאמין שיפתרו גם את זה. הקבוצה הזאת קיימת בשביל האוהדים ובשביל העיר הזאת".

כוכב המשחק, דרווין קיצ'ן, שצלף שתי שלשות בהארכה שהובילו לניצחון אמר: "הרגשתי שהיה לי משחק רע אישית. בסוף המשחק היו לי שני איבודים מכריעים שלקחו אותנו להארכה. למזלי קלעתי את הנקודות בהארכה כשהקבוצה הייתה צריכה אותי". על ההמשך אמר קיצ'ן: "אנחנו צריכים להתגבש כקבוצה לקראת הפלייאוף. אין פייבורטים במפגש בינינו לבין ירושלים. אני לא חושב שיש פייבורטית בכל הליגה הזאת. הקבוצות מאוד שוות ברמתן".

שרון דרוקר: "זה זמן פלייאוף"

בהפועל ירושלים היו מאוכזבים מכך שהקבוצה נחלה הפסד כואב, אחרי צמד ניצחונות רצופים. "חבל, היה לנו את המשחק ביד אבל איבדנו ריבאונד הגנה", אמר מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר. "יכול להיות שעשיתי טעות שהכנסתי את אלישי כדיר במקום תומאס כשרנדל עשה את העבירה החמישית בהארכה. ראשון יצאו מזה בשן ועין. לא היה כאן משחק יפה לעין אבל זה זמן פלייאוף. בהארכה החטאנו זריקות חופשיות ושילמנו על זה. אני רוצה להסתכל על כל התמונה. הקבוצה הזאת שהייתה גמורה והספידו אותה חזרה לחיים. אתה רואה ששחקנים נלחמים עד הסוף, למרות שהפסדנו היום".

די.ג'י סטרוברי, שכמו שאר חבריו גם הוא סבל ממשחק חלש, אמר בסיום: "זה היה מאבק. שתי הקבוצות שיחקו לא טוב בהתקפה. היו לנו לא מעט כדורים שיצאנו ונכנסו. נלחמנו לקראת הסוף והיינו טובים בהגנה. אם כמה סלים היו נופלים אחרת, הניצחון היה שלנו. אני עדיין לא מאמין שהפסדנו את המשחק. הוא היה לנו ביד. בעבר הייתה לנו בעיה בהגנה. היום לא קיימת אחת כזאת. אנחנו צריכים להשתפר לקראת הפלייאוף, אבל אני מרגיש שאנחנו מגיע לשם עם ביטחון. ההגנה שלנו היא המפתח".

אשדוד דרסה את בני השרון, נתניה ניצחה את גלבוע/גליל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully