וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "הייתי צריך את השערים האלו"

פרננדו טורס כבש לצ’לסי אחרי חמישה חודשי בצורת, די מתאו: ”תמיד האמנתי בו”. פרגוסון: ”האליפות תוכרע על חוט השערה”

חמישה חודשים של שיממון נרשמו עבור פרננדו טורס, שחקנה של צ'לסי, שנקנה על ידה בכ-50 מיליון ליש"ט, אבל לא הצליח להחזיר למועדון בדמות של שערים. כמעט 24 שעות רצופות מבלי שמצא את הרשת הפכו אותו לבדיחה של הליגה, ולמושא לעג לאוהדים של הקבוצה, אבל הערב (ראשון) יצא טורס מהמשבר, ובגדול. הספרדי כבש צמד ובישל שני שערים נוספים ב-2:5 של צ'לסי על לסטר מליגת המשנה, ושלח את קבוצתו לחצי גמר הגביע האנגלי.

"הייתי צריך את השערים האלה", אמר טורס המאושר. "בחודש האחרון הקבוצה משחקת הרבה יותר טוב ממקודם. אני גם משחק טוב יותר אבל פשוט לא הצלחתי להבקיע. עכשיו אנחנו יוצרים יותר הזדמנויות ואנחנו משחקים הגנה טובה יותר".

גם מנג'ר צ'לסי החדש, רוברטו די מתאו החמיא לחלוץ שלו שסיים את המשבר: "היה לנו משחק נהדר", אמר המנג'ר, "הוא עבד קשה עבור הקבוצה , וזה פשוט היה יום מצויין עבורו. תמיד היתה לי הרבה אמונה בו, וידעתי שזה רק יהיה עניין של זמן עד שהוא יחזור לכבוש".

אגב, הגרלת חצי גמר הגביע נערכה כבר הערב, ובה נקבע שצ'לסי תפגוש את המנצחת בין טוטנהאם לבולטון, במשחק שהופסק אמש בשל התמוטטותו של פבריס מואמבה. ליברפול תפגוש את המנצחת בין סנדרלנד לאברטון, במשחק שנגמר ב-1:1 אתמול.

פרגוסון: "האליפות תוכרע על חוט השערה"

את ההצגה המשכנעת של הערב נתנה יונייטד. האחות האדומה ממנצ'סטר כבשה חמישייה לרשת וולבס, ואחרי ההדחה מהליגה האירופית עם ההפסד הכפול לאתלטיק בילבאו, מנצ'סטר יונייטד הגדילה את הפער ממנצ'סטר סיטי לארבע נקודות, כשסיטי תפגוש את צ'לסי ביום רביעי.

"הפסדנו שני משחקים מתוך שלושת המשחקים האחרונים שלנו, והתכוננו למשחק קשה", אמר אלכס פרגוסון, "ההופעה שלנו לא הייתה מדהימה. היא הייתה יעילה, והתוצאה הסופית מרמזת כאילו זה היה מובן מאליו, אבל היום הסיומת שלנו הייתה מצוינת".

יונייטד גם צימקה מעט את הפער שלה ממנצ'סטר סיטי בהפרש השערים, דבר שעשוי להכריע במצב של שוויון נקודות. כרגע ההפרש של יונייטד הוא 46+, בעוד ההפרש של סיטי הוא 49+.

"מספר השערים הוא חשוב מאוד, וזה יכול להיות משמעותי בסוף העונה", אמר סר פרגוסון, "צימקנו את הפער מסיטי, ואני מקווה שנוכל להדביק אותם. אני מצפה שהמירוץ לאליפות יוכרע על חוט השערה, תמיד תקווה לטוב ביותר ותתכונן לרע ביותר. נותרו רק תשעה משחקים עד הסוף, ועכשיו העניין הוא רק לעבור אותם, אחד אחרי השני".

צ’לסי עלתה לחצי גמר הגביע, צמד לפרננדו טורס

מנצ’סטר יונייטד הביסה 0:5 את וולבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully