וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:5 את וולבס

חגיגה של האדומים: אוואנס פתח (21), ולנסיה הכפיל (44), וולבק (45) וצ'יצ'אריטו (56 ו-61) הוסיפו, ויונייטד בורחת מסיטי

מנצ'סטר יונייטד עשתה היום (ראשון) עוד צעד בדרך לאליפות אפשרית, לאחר שהביסה את 0:5 את וולבס במחזור ה-29 בפרמיירליג. יונייטד לא רק הגדילה את הפער ממנצ'סטר סיטי, היא גם רומזת ליריבתה העירונית שהיא מגיעה לשיא הכושר בדיוק בזמן הנכון, ושההפסד לבילבאו במסגרת האחירופאית לא מרמז כלום על הליגה. ניוקאסל ניצחה 0:1 את נוריץ' משער של פאפיס סיסה.

* סנסציה גדולה הייתה הערב בגמר גביע הליגה בסקוטלנד, שם קילמרנוק ניצחה 0:1 את סלטיק וזכתה בתואר ראשון שלה מאז הגביע ב-1997. סלטיק, עדיין ללא בירם כיאל הפצוע, נראתה רע מול קבוצה המדורגת שש מקומות ו-41 נקודות מאחוריה בטבלת הליגה, ואיבדה סיכוי לזכות בטרבל. דיטר ואן טורנהאוט הבלגי, ביום הולדתו ה-27, נגח בדקה ה-84 את שער הניצחון, שהיה גם שער הבכורה שלו במועדון.

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 5:0

רק ביום חמישי מנצ'סטר יונייטד ספגה עוד הפסד לא נעים לבילבאו מהליגה הספרדית, אבל היום היא הוכיחה שהליגה ואירופה זה סיפור אחר. המוטיבציה גדולה יותר, ההרכב הוא החזק ביותר, וכנראה שגם היריבות נוחות יותר. וולבס התפרקה מול ההתקפה הלוהטת של יונייטד, שבניגוד ליריבה סיטי, נראית נינוחה ומשוחררת.

אנטוניו ולנסה הפצוע שב להרכב, והגיב עם בישול ושער מצוין. בחלק הקדמי פתחו דני וולבק, חאבייר הרננדז ו-ווין רוני, כשהשניים הראשונים כבשו שערים קלילים. מנגד, וולבס המשיכה את הדעיכה, והיא במקום האחרון, עם ניצחון אחד בלבד ב-15 משחקי הליגה האחרונים.

מהלך המשחק:

המארחת פתחה לא רע, אך מצאה עצמה בפיגור בדקה ה-21. זה קרה אחרי שווין רוני הגביה כדור קרן לרחבה, מייקל קאריק המשיך מצוין עם מסירה לג'וני אוואנס, וזה הכניע מקרוב את ווין הנסי כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-39 וולבס נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שרונלד זובר ספג צהוב שני והורחק.

מהנקודה הזאת, יונייטד התחילה לחגוג. בדקה ה-44 אנטוניו ולנסיה, שלא שיחק חודש, דהר באגף אחרי מסירה מצוינת של רוני, חדר לרחבה ונעץ את הכדור ברשת של הנסי, 0:2, שער נהדר. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ולנסיה העביר כדור רוחב, ודני וולבק, מבלי לעצור, בעט לרשת את השלישי. יופי של שער, 0:3.

במחצית השנייה נשמר המומנטום, וצ'יצ'אריטו נגח לרשת (56) מול ההגנה המחוררת של וולבס אחרי הגבהה של רפאל את השער הרביעי במשחק. בדקה ה-61 הגיע השער היפה במשחק, אחרי שוולנסיה ו-וולבק החליפו מסירות ברחבה, הכדור הגיע לחאבייר הרננדס, שבעט טיל מקרוב לרשת העליונה. 0:5 ליונייטד, עוד שער מצוין.

ניוקאסל - נוריץ' 0:1
לניוקאסל: פאפיס סיסה (12)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully