וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "אם נישאר בליגה, אף אחד לא יזכור את הדרך"

18.3.2012 / 8:36

בקבוצה מתעלמים מהיכולת ומהיחסים בתוך המועדון: "גיא לוי עבר מבחן חשוב". גביש: "אנחנו העדיפים בפלייאוף". הרוש יחזור?

"גיא (לוי) עבר את המבחן הכי חשוב שלו העונה. הניצחון על ראשון לציון הוכיח שהוא באמת מסוגל להשאיר את הקבוצה בליגה. אין ספק, יש מקום לשיפור. מה עם הדרך והיחסים בין אנשים בתוך המועדון? אם נישאר בליגה, אף אחד לא יזכור את זה". כך אמרו אמש (שבת) בהפועל באר שבע בעקבות הניצחון על ראשון לציון (1:2), שהעלה את הקבוצה למקום ה-12 בטבלה ופתח פער של שתי נקודות מהקו האדום. הבעלים אלונה ברקת נראתה מאוד מרוצה בסיום.

"ההכנה שלנו למשחק הזה לא הייתה אידיאלית", סיפר הבלם עודד גביש. "כל בוקר קמנו ולא ידענו אם יתקיים אימון ואם הוא יתקיים בבאר שבע או במרכז. אני וכל השחקנים רוצים להקדיש את הניצחון הזה לכל תושבי הדרום ולא רק לאוהדי הפועל באר שבע. הראינו נחישות ולמרות ההכנה ניצחנו את המשחק וזה הכי חשוב". על המשך המאבקים בתחתית אמר הבלם: "הקבוצות שייקחו הכי הרבה נקודות בפלייאוף התחתון הן אלו שישרדו. פתחנו היום 'פור'. מבחינת חומר השחקנים והקהל, אנחנו עדיפים על כל קבוצה אחרת בפלייאוף התחתון, אבל לכל משחק צריך לבוא מרוכזים ומוכנים. אני לא חושב שראשון לציון כבר ירדה, יש להם מאמן מצוין שיודע איך לשחק בתחתית. הקבוצה שלו תילחם עד המחזור האחרון".

גביש נשאל גם על העובדה שהוא חזר לעמדת המגן הימני: "זו לא עמדה שזרה לי. מי שרואה את האימונים רואה שאני משחק בעמדה הזו ובעוד כמה עמדות". לקראת משחק הגביע ביום שלישי אמר: "הגביע זה הקינוח, התותים והקצפת שבסוף הארוחה. צריך להגיע למשחק וליהנות. זה יכול להיות פיצוי לאוהדים על התקופה הזו. אנחנו לוקחים להם הרבה דקות יקרות מהחיים".

הפרסום בוואלה! ספורט ביום שישי, לפיו המגן שמעון הרוש שלא הורשה להתאמן ביום חמישי טען כי ישנה בכך הפרת חוזה ואיים לגשת לבוררות, עורר תגובות מצד המועדון, שם לא מכחישים כי הרוש התאמן בנפרד, אך טוענים כי לא התקיימה שיחה בינו לבין המנכ"ל אסי רחמים. בתחילת השבוע הנוכחי תיערך שוב שיחה בין המגן למועדון כדי להעמיד דברים על דיוקם. "לא יכול להיות ששחקן יתאמן שלוש פעמים בנפרד מהקבוצה, זה לא שוק וזה לא הזמן להרתיע שחקנים", אמר שחקן בכיר בקבוצה.

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ראשון לציון 1:2

גיא לוי: "גאה בשחקנים"

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully