וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ההפסד הזה גרם לנו המון נזק"

אכזבה גדולה במכבי ת"א אחרי התבוסה בנתניה: "איבדנו נקודות ועכשיו נארח משחק פחות ונתארח בדרבי. חזרנו חודש אחורה"

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הריצה של מכבי תל אביב במעלה הטבלה נבלמה אמש (שבת) את תבוסת 3:0 בחוץ נגד מכבי נתניה. הצהובים התפרקו לחלוטין במחצית השנייה בה ספגו את שלושת השערים ובקבוצה הבינו שגם חסרונם של ברק יצחקי, שרן ייני ומואנס דאבור המוצהבים, לא יכול להוות תירוץ או הסבר ליכולת ולהתפרקות.

במכבי קיוו לעשות צעד גדול לכיוון המקום השני, אבל בסופו של דבר יסיימו את העונה הסדירה במקום השביעי או השמיני. אם בני יהודה תחזור ממשחק החוץ שלה נגד בית"ר ירושלים עם נקודה או יותר, הצהובים יירדו למקום השמיני ואם הזהובים יפסידו לקבוצה מהבירה, ניר לוין ושחקניו יישארו במקום השביעי. דבר אחד ברור – מכבי תתארח אצל הפועל תל אביב לדרבי הבא, אולי כבר בשבוע הבא אם היא תסיים במקום השביעי.

"המשחק הזה גרם לנו המון נזק", אמר גורם בקבוצה לאחר המפלה בנתניה. "לא רק שאיבדנו שלוש נקודות יקרות לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף, אלא שכעת נארח משחק אחד פחות בבלומפילד וגם נתארח אצל הפועל בדרבי. חבל מאוד שזה מה שקרה כי זה החזיר אותנו חודש אחורה, לתקופה הרעה של ההפסדים".

אלברמן: "נילחם על הכרטיס לאירופה"

"אני לא חושב שהתפרקנו", אמר הקשר גל אלברמן בסיום המשחק. "בסך הכל היה לנו מומנטום חיובי בתקופה האחרונה ורצינו להמשיך ביכולת הזו כדי להגיע כמה שיותר גבוה בפלייאוף העליון. לצערי לא הצגנו את מה שאנחנו יודעים ולא היינו בכלל קרובים ליכולת שלנו. היינו צריכים להראות יותר מזה בשביל לנצח קבוצה כמו נתניה. קשה אחרי כל הפסד לבוא ולתרץ, זה לא התפקיד שלי. אני רק יכול לומר שבאמת לא הגיע לנו לקחת את הנקודות הביתה".

הקשר הוותיק ניסה להסביר מה לא עבד מבחינה מקצועית ואמר: "עובדתית לא הצלחנו לעמוד מול המהירות של ההתקפה של נתניה והמתפרצות שלה. בשורה התחתונה נתניה שיחקה טוב מאיתנו והם הגיעו להרבה יותר מצבים. שלוש הנקודות בהחלט מגיעות להם. אין מה לעשות, לא הגיע לנו לנצח".

עוד לפני שלוח המשחקים בפלייאוף העליון נקבע סופית, אלברמן יודע שמדובר בתקלה גדולה עבור הקבוצה: "אין ספק שזה יכול להיות הפסד מאוד משמעותי. נצטרך לתת הרבה יותר ממה שהיה במשחק אתמול, כדי להצליח במשחקים שמחכים לנו. מחכים לנו עכשיו משחקים קריטיים וניערך בהתאם. כרטיס לאירופה? כל עוד זה אפשרי, נעשה הכל ונילחם כדי להשיג אותו. אין ספק שזו אחת המטרות שלנו. נשארו שבעה משחקים ושום דבר לא גמור".

צפו במכבי ת"א מובסת 3:0 על ידי מכבי נתניה

ניר לוין: ”קרו דברים שאסור שיקרו בקבוצת כדורגל”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully