וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי תל אביב ניצחה את רדניצ’קי 76:92

רגע לפני הסדרה מול פנאתינייקוס, הביסה מכבי ת"א את רדניצ'קי באדריאטית 76:92 עם מטווח שלשות של בלו וסמית'

שלושה ימים לפני פנאתינייקוס, סיימה הערב (שבת) מכבי תל אביב את ההכנה שלה כשגברה 76:92 על רדניצ'קי במסגרת הליגה האדריאטית, ועתה יתפנו שחקניו של דייויד בלאט לנוח ולערוך הכנה מנטלית מתאימה לקראת המפגש הקריטי מול אלופת אירופה. הצהובים לא ממש נאלצו לעבוד קשה הערב, ואחרי שדרסו את הכוכב האדום בלגרד באותה מסגרת לפני יומיים, המשיכו שחקניו של בלאט להצגי יכולת טובה, ובעיקר ביטחון עצמי, אולי המצרך החשוב ביותר לו יזדקקו מול היוונים המאיימים.

בלאט שוב חילק את הדקות בין מרבית שחקניו במטרה לשמור אותם טריים למפגש עם פנאתינייקוס, אבל בוודאי שמח לראות את סופוקליס שחורציאניטיס לוקח אחריות ומשחק באגרסיביות שמעט חסרה לו בשבועות האחרונים, ואת הידיים של דייויד בלו ודוון סמית' מאופסות מחוץ לקשת. הסרבים לא נתנו למכבי לברוח בפתיחה, בעיקר הודות ליכולת נהדרת של הרכז שלהם, מיליאן פאבקוביץ', שהזין מצויין את חבריו וסיים עם 12 אסיסטים.

רדניצ'קי עוד הוליכה לקראת סיום הרבע הראשון, אבל אז לחצו הצהובים על הדוושה, ולמחצית הם כבר ירדו ביתרון 37:46, בזכות שלשה מחצי מגרש של תיאו פפאלוקאס. ברבע השלישי הושלמה הבריחה של המארחים, כשבלו מצטרף לחגיגת השלשות של סמית', כשלפרקים נדמה היה שהשניים מתחרים ביניהם. מכבי הגיעה עד 26 הפרש, ואז הורידה את הרגל מהגז, והחלה להכין את עצמה למאבק האמיתי- ביום שלישי ביוון, מול פנאתינייקוס.

מהלך המשחק

הצהובים ניצלו שלשה בצירוף סל ועבירה של שחורציאניטיס כדי לעלות ל-0:6 מהיר. מריאנוביץ' העיר את חבריו עם דאנק נהדר ושש נקודות אישיות, כששלשה של בירצ'ביץ' העלתה את האורחים ל-8:9. דווין סמית' נשלח אל המערכה והגיב עם שלשה גדולה, לנגפורד חדר מצויין והצהובים חזרו להוביל 11:15. רדניצ'קי המשיכה לעשות צרות לאלופה הישראלית ולא איפשרה לה לברוח, סקוט ניצל את ההגנה הרכה של המארחים, ועשתה את העבודה מהקו כדי לחזור לשיוויון. פאבקוביץ' המשיך להריץ נהדר את ההתקפה של האורחים וסיים את הרבע הראשון עם 7 אסיסטים מדהימים, אבל דווקא פפאלוקאס היה זה שתפס את תשומת הלב כשקבר זריקה מיותר מחצי מגרש וקבע 21:26 בסיום הרבע.

בלו נכנס בפתיחת הרבע השני ומיד צלף שלשה, אבל סשה בראטיץ' וסקוט הגיבו מהצד השני והורידו ל-4 בלבד. מכבי חזרה אל שחורציאניטיס בצבע וזה סחט עוד סל ועבירה, פאבקוביץ' צלף שלשה אבל אוחיון ושחורציאניטיס קבעו 31:43. הסרבים ניסו לחזור למשחק דרך קשת השלוש אבל הכדורים לא צללו פנימה, ומנגד אליהו המשיך לאמלל את הגבוהים של רדניצ'קי. רק איבודים של שון ג'יימס סייעו לאורחים לצמק מעט לפני המחצית עם נקודות של פאבקוביץ' הנהדר, בסיומה הוליכה מכבי תל אביב 37:46.

פאבקוביץ' פתח את הרבע השלישי עם האסיסט העשירי שלו, וה-11 כבר הלך להאלי אופ נהדר של סיימון, אבל לנגפורד עלה חד מאוד, וחמש נקודות רצופות שלו החזירו ל-11 הפרש לזכות הצהובים. סמית' הפציץ את השלשה הרביעית שלו במשחק, ואוחיון הריץ את מכבי ליתרון הגדול במשחק, 50:66. לנגפורד המשיך להיות פעיל מאוד, ובלו חזר ואיתו היד החמה לשלוש, והקפיץ ל-52:71. האורחים פשוט הלכו לאיבוד בהתקפה ונתקעו ללא סל שדה במשך דקות ארוכות, בעוד מנגד, אליהו העניש שוב ושוב והוריד את מכבי ביתרון 56:77.

בירצ'ביץ' ניסה ניסה להחזיר את האורחים למשחק, אבל הנדריקס וליאור אליהו החזירו מהצד השני, והעלו את האלופה הישראלית ל-66:90. בלאט נתן לחלק משחקניו מנוחה, והצהובים הורידו הילוך בדקות הסיום, מה שאיפשר לקבוצה מסרביה לצמק מעט ולרדת מתחת ל-20 הפרש, ולהסתפק בהפסד מכובד מול האלופה הצהובה, שעתה תוכל להתמקד אך ורק בז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 18 (4 מ-6 לשלוש), ליאור אליהו 14 (6 מ-12 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, קית' לנגפורד ודייויד בלו (3 מ-5 לשלוש) 13 נקודות כל אחד, סופוקליס שחורציאניטיס ויוגב אוחיון 9 נקודות כל אחד, ריצ'רד הנדריקס 8 ו-6 ריבאונדים, תיאו פפאלוקאס 6 ו-4 אסיסטים, דמונד מאלט 2, שון ג'יימס וג'ון שייר שיחקו ולא קלעו.

קלעו לרדניצ'קי: מייקל סקוט 18 (7 מ-16 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, סטפן בירצ'ביץ' 13 ו-9 ריבאונדים, בובאן מריאנוביץ' 12 ו-9 ריבאונדים, מיליאן פאבקוביץ' 11, 12 אסיסטים ו-7 איבודים, דייויד סיימון 9, בוריס באקיץ' 8, דאנילו מיאטוביץ' 3, סשה בראטיץ' 2.

כל הכתבות לקראת הסדרה בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully