וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו ימונה למאמן עירוני קרית שמונה

תהל אלון

16.3.2012 / 9:12

מאמן הפועל פתח תקוה שוחח עם הבעלים איזי שרצקי. השניים ייפגשו בשבוע הבא ויחתמו. יחליף את רן בן שמעון בעונה הבאה

גילי לנדאו יהיה המאמן הבא של עירוני קרית שמונה. מאמן הפועל פתח תקוה כבר שוחח עם הבעלים איזי שרצקי בנושא, ובשבוע הבא הם ייפגשו ויחתמו על חוזה. המינוי הצפוי ישים סוף לסוגיית רן בן שמעון, שלמרות ההצעדה של הקבוצה לאליפות, כנראה לא ימשיך אחרי שבינו לבין שרצקי נתגלעו חילוקי דיעות בשבועות האחרונים.

שרצקי נחוש להגיע לקיץ הקרוב בצורה מסודרת ולקבוע את זהותו של המאמן כבר בימים הקרובים. אתמול הוא אמר לוואלה! ספורט ש"בשבוע הבא יהיה לקבוצה מאמן". כעת נראה שהפור נפל על לנדאו. יש לזכור שקרית שמונה צפויה לשחק העונה במוקדמות ליגת האלופות לראשונה בהיסטוריה של המועדון.

גורם בכיר בקרית שמונה אמר היום: "גילי לנדאו הוא המועמד היחידי לאימון הקבוצה בעונה הבאה וכבר בשבוע הבא יקבל את המושכות על מנת להתחיל בהכנות לעונה הבאה".

לנדאו בן ה-53 אימן בעבר בין היתר את מכבי הרצליה, מכבי קרית גת, מכבי נתניה, הפועל באר שבע והפועל תל אביב. בקיץ האחרון מונה למאמן הפועל פתח תקוה. למרות שהקבוצה ממלאבס נמצאת בדרכה לירידה, לנדאו זוכה להערכה רבה על העבודה שלו שם בתנאים קשים. לאחרונה הוזכר שמו גם כמי שעשוי לחזור למכבי נתניה במידה שראובן עטר יעזוב.

נשים וילדים יורשו להיכנס למשחק של קרית שמונה נגד הפועל תל אביב

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully