וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "בשבוע הבא יהיה לקרית שמונה מאמן"

תהל אלון

15.3.2012 / 15:10

הבעלים התייחס לסוגיה הבוערת אצל המוליכה: "אפגש עם רן בראשון ואז הדברים יהיו ברורים". עמוס: "מאמין בנו מול הפועל"

אומנם עירוני קרית שמונה נמצאת כפסע מאליפות היסטורית והאופוריה בעיר הצפונית בשיאה, אולם דבר אחד מעיב על השמחה כמו גם על תחילתן של ההכנות לעונה הבאה, נושא המאמן כמובן, שזהותו טרם נקבעה וישנם פרסומים רבים סביב הנושא.

היום (חמישי), אמר הבעלים איזי שרצקי לוואלה! ספורט כי בינתיים אין כל חדש ורק בשבוע הבא תתקבל ההחלטה מי יעמוד על הקווים של הקבוצה בעונה הבאה: "בשבוע הבא יהיה מאמן לקרית שמונה וברגע שיהיה משהו חדש בנושא, אני מבטיח להודיע. כרגע עוד לא התקבלה שום החלטה. נכון שבדרך כלל כל עונה אני מתחיל את ההכנות הרבה לפני סיום העונה הקודמת, אבל היום עוד אין לי תשובה בנושא המאמן".

על השאלה האם כבר התקבלה החלטה בנוגע להמשך עבודתו של המאמן הנוכחי, רן בן שמעון והאם ישנם מועמדים אחרים על הפרק, השיב שרצקי: "ביום ראשון אפגש עם רן במשחק ואז הדברים יהיו ברורים לכולם".

מעבר לכך, שחקני הקבוצה זכו היום ליום חופשי ומחר הם ישובו לאימונים לקראת המשחק החשוב מול הפועל תל אביב. שוער הקבוצה דני עמוס התייחס להכנות לקראת המשחק ואמר: "זה ידוע שהפועל היא קבוצה איכותית וטובה. כשהם רוצים, מאוד קשה מולם. אני מאמין שזה יהיה משחק על הרבה כבוד, בעיקר בשבילם, אבל מאמין בקבוצה שלי. בעונה הזאת, הדברים מסתדרים לנו ויש לנו קבוצה מצוינת, ככה שיהיה משחק מאוד מעניין".

על כך שהמשחק ייערך ללא קהל, בשל העונש שספגו האדומים בבית הדין על אירועי הדרבי, הוסיף השוער: " זה מאוד מאכזב אותי. אנחנו לא עשינו שום דבר רע ומגיע לאוהדים שלנו, שתמכו בנו, לבוא ולתת את הטון, לשמוח אם ננצח ולתמוך בנו לאורך כל המשחק. זה לא באמת משחק כדורגל ללא קהל".

עמוס התייחס גם הוא לפרסומים השונים סביב עמדת המאמן וההשפעה שיש לכך על הקבוצה: "ברור שהפרסומים מחלחלים ומשפיעים. בכל זאת, בשורה התחתונה מדובר בבעלים ובמאמן שלנו. אני באופן אישי מעריך את מה שרן עשה פה, אבל גם חושב שהוא אדם בפני עצמו ויש לו והחלטות ורצונות משלו. ברור שאנחנו גם מדברים על זה ועסוקים בזה, כי רן הוא חלק משמעותי מהקבוצה, אבל אנחנו משתדלים לא לתת לזה להשפיע עלינו מבחינה מקצועית. אני מאמין ומקווה שהדברים ייפתרו בקרוב".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully