וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את הכוכב האדום בליגה האדריאטית

העומס לא הפריע לצהובים להביס את היריבה הסרבית החלשה 66:101 בקלות. בלאט: "אנחנו מתכוננים לפאו כבר שבועיים"

למרות שהראש כבר מזמן בסדרת ההצלבה של היורוליג נגד פנאתינייקוס, למכבי תל אביב נותרו עוד כמה משימות. אחת מהן הייתה משחק בליגה האדריאטית נגד הכוכב האדום בלגרד והצהובים גברו הערב על הסרבים 66:101.

יוגב אוחיון וליאור אליהו המחלים מפציעה, ראו את המשחק מהצד, בעוד ריצ'רד הנדריקס ודמונד מאלט רואים פרקט למשך דקות ספורות ונהנים בעצמם ממנוחה. משחק טוב של קית' לנגפורד, דווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס הספיק כדי לגבור על יריבה חלשה שהייתה מדורגת במקום העשירי.

בשבת תארח מכבי את רדניצקי למשחק נוסף באדריאטית, בשלישי תוציא לדרך את סדרת ההצלבה של היורוליג באתונה מול פנאתינייקוס, וביום חמישי תקיים את המשחק השני בסדרה.

בלאט היה מאוד מרוצה בסיום ואמר: "אני מבסוט מהחצי הראשון, מהחצי השני פחות, אבל אי אפשר לבקש יותר ממה שעשינו ב-20 הדקות הראשונות. הכוכב האדום לא קבוצה כל כך רעה כמו שעשינו מהם היום. יש שם הרבה שחקנים כשרוניים. כמובן שזו לא הקבוצה הכי גדולה באירופה, אבל איך ששיחקנו במחצית הראשונה - לא להרבה קבוצות היה סיכוי מולנו".

בלאט הוסיף: "אנחנו חושבים בצורה מאוד מדוקדקת על איך אפשר לתת לשחקנים לנוח תוך כדי מערכת המשחקים הצפופה ואני חושב שאנחנו עושים את זה בצורה טובה. אני מאמין שנגיע מוכנים לפנאתינייקוס כי אנחנו מתכוננים אליה כבר שבועיים".

מהלך המשחק

רבע ראשון:

דיוויד בלאט בחר לפתוח בחמישיה די לא שגרתית וללא רכז טבעי: טל בורשטיין, קית' לנגפורד, דווין סמית', דייויד בלו וסופוקליס שחורציאניטיס. סופו פתח מצוין עם שמונה נקודות בשלוש דקות, וביתרון 2:11 בחר המאמן האורח לקחת פסק זמן. בורשטיין צלף שלשה, הפער צמח עד 4:18, ובתום הרבע הראשון הראה לוח התוצאות 13:26 לצהובים, כשהסנטר היווני צובר לא פחות מ-11 נקודות.

רבע שני:

אל הרבע השני עלו דמונד מאלט, תיאו פפאלוקאס, גיא פניני ושון ג'יימס, כשסל ועבירה של האחרון בצירוף אחד נוסף של דווין סמית' קבעו יתרון בן 20 נקודות - 18:38. הכוכב האדום פשוט לא היוותה יריב ראוי, הפער צמח ל-18:42, הפעם דרך לנגפורד, ואז ל-20:47, עם מתפרצת של סמית'. הפער רק צמח וצמח ומרגע לרגע, ועד תום המחצית הצטרף גם ג'ון שייר לחגיגה. לחדרי ההלבשה ירדו הצהובים ביתרון מפלצתי של 24:58.

רבע שלישי:

הרבע השלישי המשיך להתנהל על מי מנוחות, כשהאורחים מבלגרד אמנם הצליחו לצמק במעט, אך לא לבצע קאמבק של ממש. בהמשך מכבי חזרה להפרש שנע סביב 30 ועד סיום הרבע עלתה ל-41:76.

רבע רביעי:

10 הדקות האחרונות, בדיוק כמו אלו שקדמו להן, נערכו לפורטוקול בלבד. טל בורשטיין קלע בקלות, גיא פניני צלף מחוץ לקשת, היתרון צמח ל-47:87, עידן זלמנסון הצעיר עלה על הלוח, ושתי הקבוצות נראו כמו מי שרק מבקשות מהשעון להגיע כבר ל-40 דקות. בסיום 66:101.

קלעו למכבי תל אביב: קית' לנגפורד 17 (6 מ-6 ל-2), סופוקליס שחורציאניטיס 17 (8 מ-8 ל-2), דווין סמית' 13, דייויד בלו 11 (1 מ-6 ל-3), גיא פניני 10 (2 מ-6 ל-3), שון ג'יימס 8, טל בורשטיין 7 (2 מ-7 ל-3, 10 אסיסטים), ג'ון שייר 7, עידן זלמנסון 4, תיאו פפאלוקאס 2 (9 אסיסטים), ריצ'רד הנדריקס 2, דמונד מאלט שותף ולא קלע.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: סאבה לשיץ' 14, בויאן סובוטיץ' ואלכסנדר צבטקוביץ' 11 כ"א, אנדריה מילוטינוביץ' 8, מילה איליץ' 6 (10 ריבאונדים), בויאן פופוביץ' 5, עומאר תומאס 4, אורוש ניקוליץ' 3, ברנקו לאזיץ' ונמנייה נדוביץ' 2 כ"א.


מי יותר גדול: שרונאס יאסיקביצ'יוס או תיאו פפאלוקאס?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully