וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ג'ף רוזן רוצה את בירנבוים לעונה הבאה"

15.3.2012 / 11:50

מקורבים לחיפה בטוחים שמאמן מכבי ראשל"צ יגיע לרוממה. בקבוצה פועלים לקיום משחקי ראווה נוספים מול קבוצות NBA

בצל הכישלון המקצועי הגדול שעובר על האחרונה בטבלה, מכבי חיפה, צפוי הבעלים ג'ף רוזן להגיע לישראל לקראת סוף החודש הבא ולקבל את ההחלטות הניהוליות והמקצועיות לקראת העונה הבאה. כפי שכבר פרסמנו לפני כחודש, אפי בירנבוים הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה, על אף שהוא מחזיק באופציה להארכת חוזה בראשון לציון. בחיפה יחכו עד לסיום העונה, ואז ינסו לבצע מהלך להבאתו של בירנבוים, שאימן במועדון בתחילת המילניום.

"מבחינת ג'ף רוזן, אפי הוא האיש הנכון לאמן את הקבוצה, כשהיא חוזרת לרוממה בתחילת העונה הבאה, כדי להוביל אותה בחזרה לצמרת של הכדורסל הישראלי. הוא מאוד רוצה אותו", אמר גורם מקורב לקבוצה, "לא נעשתה פנייה רשמית, אבל שוחחו עם מקורבים של המאמן, והוא עצמו יודע שרוצים אותו בחיפה. לדעתי הוא יהיה פה בעונה הבאה".

כזכור, בין בירנבוים ליו"ר המיועד של הכתומים יצחק פרי שורר מתח מסוים, למרות שהאחרון הצהיר כי הוא לא רואה סיבה בגינה בירנבוים יעזוב. לטענת מקורבים למאמן, למרות שייתכן כי יישאר בראשון לציון, הוא ישקול את עתידו בקבוצה בסיום העונה.

בתוך כך, בחיפה פועלים בתקופה האחרונה על מנת לקיים שני משחקי ראווה נוספים מול קבוצות NBA בקיץ הבא. כזכור, בקיץ 2010 שיחקה חיפה מול ניו ג'רזי נטס, כחלק מההכנה של שתי הקבוצות לקראת העונה, והקיץ הייתה אמורה לפגוש את אורלנדו מג'יק, אך המשחק נדחה בשל השביתה ב-NBA.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully