וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפנה לאפי בירנבוים, אם יעזוב את ראשון לציון

הירוקים מהכרמל רוצים לעונה הבאה מאמן ותיק ואיכותי ועוקבים אחרי ההתפתחויות המסעירות האחרונות בהנהלת ראשון לציון

העונה הקשה שעוברת על מכבי חיפה לא מונעת מהבעלים ג'ף רוזן להתחיל לחשוב על העונה הבאה, בה אמורה הקבוצה להתחיל לשחק באולם רוממה המחודש בן 5,000 המקומות. אחת הפעולות הראשונות שיבצע רוזן לאחר הגעתו לארץ בחודש אפריל, הוא מינוי מאמן לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי המועמד המוביל של רוזן לתפקיד הוא אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון, שבמידה שלא ימשיך בשורות הכתומים עשוי לחזור לתפקיד בחיפה.

"אין ספק שאפי הוא סמל להצלחת עבר במכבי חיפה, כשרואים את שוק המאמנים מגלים שאין מישהו טוב ממנו פנוי", אמר מקורב לקבוצה היום, "אף אחד לא יעשה טעות ויפנה למאמן כשיש לו חוזה, אבל בעקבות השמועות על הבעיות שיש לבירנבוים בראשון לציון, זה שם שעלה אצלנו ומדברים עליו חזק. ייעשה בירור לגביו איתו ועם סוכנו בסיום העונה".

עוד נודע לוואלה! ספורט שמקורבים לחיפה כבר העבירו מסרים לבירנבוים, שבמידה שיעזוב את ראשון לציון, הוא יתקבל בברכה בחיפה. בקבוצה די השלימו עם העובדה שלא יגיעו העונה לשמונה הראשונות גם לאחר הסיבוב השלישי, וכעת מרכזים את מירב המאמצים בניסיון היחלצות מהמקום האחרון בטבלה. בכל מקרה, רמי הדר, מאמנה הנוכחי של הקבוצה, לא ימשיך בעונה הבאה.

בירנבוים אימן את מכבי חיפה בתחילת שנות ה-2000 בצוותא עם עוזר המאמן מאיר קמינסקי. ביחד רשמו השניים את ההישג הגדול ביותר של המועדון עד אז, שתי הופעות בחצי גמר הפלייאוף אחרי שסיימו במקום הרביעי בטבלה. בין השחקנים שכיכבו אז תחת בירנבוים נמצאים הזרים המצויינים קורי גיינס, מרקו בוליץ' וסטנלי ברנדי.

סערה במכבי ראשל”צ: קליסקי התלונן שפרי איים עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully