וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רוג'ר פדרר עלה לרבע הגמר

השוויצרי גירד 6:3, 3:6, 4:6 קשה על תומאס בלושי ויפגוש את דל פוטרו, שגבר 6:7, 7:6, 2:6 על איסטומין. קרבר בחצי הגמר

לאחר ששניים מהתותחים הגדולים של האינדיאן וולס, נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל, הבטיחו את העפלתם לרבע הגמר, הלילה (בין רביעי לחמישי) הצטרף אליהם גם הצלע השלישית, רוג'ר פדרר. השוויצרי עבר קשה מאוד לפני שמיגר את תומאס בלושי הברזילאי 6:3, 3:6, 4:6. פדרר, שכבר איבד מערכה בסיבוב הקודם מול מילוש ראוניץ', שוב נקלע לפיגור מוקדם, אחרי שהברזילאי, המדורג 50 בעולם, פתח מצוין ושבר פעמיים במערכה הראשונה. כאן גייס השוויצרי את כל הניסיון שלו. הוא פתח וסיים את המערכה השנייה עם שבירות כדי לאזן את המשחק והמשיך לשלוט בסרבים גם במערכה הבאה. במצב של 4:5 לטובת פדרר, בלושי הציל נקודת משחק על ההגשה שלו, אבל סלייס אימתני של פדרר סגר את הסיפור בנקודת המשחק הבאה.

ברבע הגמר יפגוש פדרר יריב ותיק וחביב עליו, הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. דלפו שרד מותחן מול דניס איסטומין האוזבקי וניצח 6:7 (2), (6) 7:6, 2:6. במצב של 4:5 במערכה הראשונה, הארגנטינאי הגיש לניצחון בה, אבל איסטומין השווה ושלח את המערכה לשובר שוויון, בו דלפו השיג חמש נקודות רצופות ועלה ליתרון. גם המערכה הבאה הייתה צמודה והפעם היה זה תורו של הארגנטינאי להציל את המשחקון המכריע ולשבור את איסטומין כדי לקבוע עוד שובר שוויון. זה הלך צמוד, עד שב-6:6 האוזבקי לקח שתי נקודות והמשחק הלך למערכה מכרעת, אליה דל פוטרו הגיע חד. הוא שבר מיד בפתיחה ושוב לקראת הסיום והשלים ניצחון יפה.

הייצוג הצרפתי ברבע הגמר יגיע מהמדורג 13 ז'יל סימון, שגבר בשלוש מערכות על האמריקאי ריאן האריסון, 6:7 (0), 7:5, 1:6 ויפגוש אמריקאי נוסף, ג'ון איזנר.

בנשים, חצי הגמר הראשון נקבע, כשאנג'ליק קרבר תפגוש את ויקטוריה אזרנקה שנמצאת בכושר מפלצתי. הגרמניה, 18 בטורניר, גברה על נה לי הסינית 4:6, 2:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully