וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל עלו לרבע הגמר

המדורג 1 ניצח 0:6, 7:6, 2:6 את אנדוחר ויפגוש את אלמגרו. נדאל טייל מול דולגופולוב. נשים: אזנרקה דרסה את רדוואנסקה

נובאק דג'וקוביץ' עלה הערב (רביעי) לרבע גמר טורניר המאסטרס 1,000 באינדיאן וולס. המדורג מספר אחת בעולם ניצח 0:6, 7:6 (5), 2:6 את פאבלו אנדוחר הספרדי, המדורג במקום ה-45 בעולם. בשלב הבא, יפגוש הסרבי את ניקולאס אלמגרו הספרדי (12 בעולם), שהצליח להפתיע את תומאס ברדיך (7) עם 4:6, 0:6 אחרי שעה ו-14 דקות בלבד.

נולה טייל בקלות במערכה הראשונה והשיג שלוש שבירות בשלושה ניסיונות בדרך ל-0:6 קל. בסט השני הפתיע הספרדי בן ה-26, המדורג 45 בעולם, כשהשיג לא פחות משבע אפשרויות שבירה. אנדוחר אמנם לא ניצל אף לו אחת מהן, אך בשובר השוויון שכפה הצליח לנצח 6:7, ולכפות מערכה שלישית וקובעת. אלא ששם דג'וקוביץ' כבר העביר הילוך, ניצל את שתי האפשרויות השבירה שלו ואת אחוזי ההגשות הרעים של יריבו, ניצח 2:6 וסגר עניין.

בניגוד לדג'וקוביץ', רפאל נדאל (2) לא התקשה במיוחד וניצח 3:6, 2:6 את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (21). השור ממאיורקה, שנראה נהדר עד כה בטורניר, לא נשבר לאורך כל המשחק והציל חמש נקודות שבירה, בעוד הוא שובר את ההגשות של דולגופולוב שלוש פעמים מתוך שישה ניסיונות. בנוסף לכל, "הכלב" לא בדיוק מצא את ההגשות שלו ודייק ב-45 אחוזים בלבד מההגשה הראשונה כשהוא זוכה ב-27 מ-51 הנקודות על ההגשה שלו.

ברבע הגמר יפגוש רפא, פינליסט השנה שעברה למי ששכח, את דויד נלבנדיאן ששוב מתקמבק. הארגנטינאי בן ה-30 (74 בעולם) הצליח לחזור מפיגור מערכה ל-6:3, 5:7, 3:6 מול ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי (6 בעולם) לאחר דרמה שארכה שעתיים ו-18 דקות ובה הצליח נלבנדיאן לצאת עם ידו על העליונה למרות 13 אייסים של צונגה לעומת אפס שלו. אגב, המאזן בין נדאל לנלבנדיאן עומד על 2:3 לטובת הספרדי, שניצח בשלושת המפגשים האחרונים.

שחקן נוסף שהעפיל לרבע הגמר הוא ג'ון איזנר הענק (11), שנאלץ לעבוד קשה מאוד לפני שגבר על מתיו אבדן (91) האוסטרלי המפתיע שעלה מהמוקדמות 4:6, 5:7. בשלב הבא יפגוש האמריקאי את המנצח בין ז'יל סימון וריאן הריסון.

נשים: אזרנקה דרסה על רדוואנסקה

הרבה דובר על היריבות בין ויקטוריה אזרנקה, הראשונה בעולם, לאגניישקה רדוואנסקה הפולניה (5 בעולם), לאחר התקרית בין השתיים בטורניר דוחא מוקדם יותר השנה. על המשטח עצמו, לא הייתה בין השתיים הרבה יריבות הערב כשוויקה דרסה את אגה 0:6, 2:6 תוך שעה ושמונה דקות בלבד ולאחר שהיא הובילה כבר 0:6, 0:5 והייתה קרובה להשלים דאבל בייגל. אזרנקה שיפרה את מאזנה ל-0:21 מתחילת השנה ותפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין אנג'ליק קרבר לנה לי. אגב, רדוואנסקה הפסידה השנה רק לאזרנקה, ולמרות ההפסד המאכזב תוכל להתעודד מכך שתעלה למקום הרביעי בדירוג שיתפרסם בשבוע הבא. דירוג השיא בקריירה שלה.

בסיום התפנתה אזרנקה לעקוץ מעט את יריבתה כשהגיבה לדברים שאמרה הפולניה על שלא היוותה דוגמה טובה לטניס הנשים. "אני מקווה מאוד שהיום הייתי דוגמה טובה לטניס הנשים", אמרה הבלארוסית, "הייתה לי מוטיבציה גבוהה לנצח כי ידעתי שאני משחקת מול שחקנית טובה מאוד. הייתי מרוכזת בכל כדור, בכל נקודה וניסיתי לא לחשוב על התוצאה".

מנגד, רדוואנסקה אמרה: "כמובן שניסיתי להילחם עד הסוף, אבל המשחק היה גמור כבר ב-6:0, 5:0. כל מי שצפה במשחק ראה שהיא חובטת בכדורים מצוין ומשיגה הרבה ווינרים בלי הרבה שגיאות. זה היה היום שלה היום. אם היא תשחק כך, היא הולכת לנצח כל משחק בקרוב. היא בכושר נהדר בחודשים האחרונים. היא מאוד עקבית, משחקת טניס נהדר מהנקודה הראשונה ועד האחרונה. היה זזה נהדר ומכה ממש טוב. קשה מאוד לשחק נגדה".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully