וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: צ'לסי וריאל מדריד עלו לרבע הגמר

הבלוז חזרו מפיגור 3:1 מהמשחק הראשון מול נאפולי עם 1:4 אחרי 120 דקות. ריאל ניצחה 1:4 את צסק"א ועלתה עם 2:5

שמינית גמר ליגת האלופות הגיעה הערב (חמישי) לגרנד פינאלה שלה. ועוד איזה גרנד פינלה זה היה, פשוט תענוג לעיניים. צ'לסי, שהפסידה בסן פאולו 3:1 במשחק הראשון, הצליחה לנצח 1:4 בתום 120 דקות נהדרות ועלתה לרבע הגמר בזכות שערים של דידייה דרוגבה, ג'ון טרי, פרנק למפארד וברניסלב איבנוביץ' כבשו לבלוז וסידרו לרוברטו די מתאו ניצחון ענק. ריאל מדריד לא התקשתה במיוחד וניצחה 1:4 את צסק"א מוסקבה (ב-90 דקות) והשלימה 2:5 מרשים על הרוסים בדרך לרבע הגמר.

העולות לרבע הגמר (ההגרלה תיערך ביום שישי, 12:45)

ריאל מדריד, צ'לסי, ברצלונה, אפואל ניקוסיה, באיירן מינכן, מארסיי, מילאן, בנפיקה.

מרסלו שחקן ריאל מדריד חוגג עם שחקני הקבוצה. רויטרס
צסק"א לא יכלה להם. מרסלו וחברים חוגגים/רויטרס

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 1:4 (2:5 בסיכום המפגשים)

נו, לא באמת חשבתם אחרת. למרות שער השוויון של הרוסים בדקה ה-90 במשחק הראשון. הבלאנקוס עלו בצורה מרשימה לרבע גמר ליגת האלופות לאחר 1:4 קל על צסק"א מוסקבה בסנטיאגו ברנבאו ו-2:5 בסיכום שני המפגשים. גונסאלו היגואין, כריסטיאנו רונאלדו עם צמד וקארים בנזמה כבשו את השערים של ריאל מדריד, זוראן טושיץ' צימק בבעיטה אדירה אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

ריאל מדריד, שמוליכה את טבלת הליגה הספרדית ב-10 נקודות הפרש מברצלונה השנייה, יכולה להמשיך לחלום גם על תואר 10 בגביע/ליגת האלופות לאחר שהשלימה את עלייתה לרבע הגמר ובהחלט נראית כאחת הפייבוריטיות הברורות לזכייה. נתון שיעודד אותה הוא זה שמראה שכל הקבוצות שעברו בשנים האחרונות את צסק"א במפעל אירופי, גם זכו בו. מנגד, גם צסק"א מוסקבה יכולה בסך הכל להיות די שבעת רצון. בטח לאחר שראתה את פ.צ. באזל ולברקוזן מושפלות עם שביעיות מול באיירן מינכן וברצלונה בהתאמה. צסק"א שמרה על כבודה וגם על סיכוייה לעלות כמעט עד הסיום וגם זה לא מעט מול אימפריה גדולה מול ריאל. עכשיו, צסק"א תצטרך למקד את מאבקיה בליגה המקומית, שם היא מפגרת אחרי זניט הראשונה בשש נקודות.

דקה 7: הזדמנות ראשונה והיא דווקא לצסק"א. דז'גוייב הכניס מסירת עומק מצוינת לדומביה, שמ-15 מטר בעט מעט מעל השער.

דקה 26: גול! חדירה קיבל מסירת רוחב מאוזיל והקפיץ באומנות לקאקה, שיישר למרכז, היגואין הגיע ראשון ודחק פנימה. 0:1 לריאל ו-1:2 לה בסיכום המפגשים.

דקה 50: צ'אבי אלונסו ספג כרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק במשחק הראשון של רבע הגמר.

דקה 55: גול! רונאלדו ביצע מהלך אישי מצוין ובעט מ-28 מטר כדור חזק, צ'פצ'וגוב ביצע טעות קשה והכדור חדר פנימה. 0:2 לריאל ו-1:3 לה בסיכום המפגשים.

דקה 70: גול! אוזיל פרץ מאגף ימין והכניס כדור עומק נהדר לבנזמה, שבעט פעם אחת ונבלם, אך הכדור חזר אליו והוא בעט פנימה. 0:3 לריאל ו-1:4 בסיכום המפגשים.

דקה 77: גול! דז'אגוייב הכניס מסירת עומק לטושיץ', שהשתלט עליו נהדר ובעט טיל אדיר מ-28 מטר למשקוף ופנימה. 1:3 לריאל ו-2:4 בסיכום המפגשים.

דקה 90: גול! בנזמה העביר מסירת רוחב מצוינת לרונאלדו, שמול שער ריק דחק פנימה. 1:4 לריאל מדריד ו-2:5 בסיכום המפגשים.

צ'לסי - נאפולי 1:4 לאחר 120 דקות (4:5 בסיכום המפגשים)

מי העז להספיד את הכחולים? איזה שינוי יש בין הקבוצה שהפסידה 3:1 בסן פאולו לבין זו שניצחה באותה התוצאה בדיוק הערב ב-90 דקות ו-1:4 ב-120 הדקות. צ'לסי העניקה לאוהדיה ערב כדורגל פשוט פנטסטי, ניצחה 1:4 את נאפולי ב-120 דקות ועלתה לרבע הגמר בזכות 4:5 בסיכום המפגשים. אגב, לא רק שצ'לסי עלתה לרבע הגמר, אלא שהיא גם הקבוצה האנגלית היחידה שנותרה במפעל. גם זה בטח יכול לשמח מאוד את רוברטו די מתאו.

מה שהיה אולי הכי שונה בין המשחק הזה לראשון בין השתיים בצ'לסי היה ההרכב. די מתאו החזיר להרכב את כל הוותיקים שווילאש בואש הוציא מה-11, כשדידייה דרוגבה, ג'ון טרי, פרנק למפארד ואשלי קול חזרו להרכב ושלושת הראשונים אפילו כבשו. דרוגבה גם היה אולי השחקן הכי טוב על המגרש ושוב הוכיח שגם בגילו "המופלג" הוא אחד החלוצים הכי טובים ובעיקר הכי חכמים בעולם. גם ברניסלב איבנוביץ', דווקא ברניסלב איבנוביץ' היה נהדר ותקף ללא סוף. צ'לסי ללא ספק עולה בצדק ומי יודע? אולי בקצב הזה, רומן אברמוביץ' עוד ישאיר את די מתאו מעבר לקיץ הנוכחי.

דקה 13: לאבצי מצא את מאג'ו באגף ימין והוא ספק מסר ספק בעט כדור שמצא את קבאני מאחורי כל ההגנה, אך האורוגוואי בעט לרשת החיצונית.

דקה 14: מסירת עומק מצאה את לאבצי לבד לגמרי, הסלובקי המצוין פרץ פנימה ובעט מזווית קשה, אך צ'ך הדף.

דקה 28: גול! הגבהה נהדרת של ראמירס מאגף שמאל מצאה את דרוגבה בפינה הקרובה והחלוץ מחוף השנהב נגח טיל אדיר פנימה. 0:1 לצ'לסי ו-2:3 לנאפולי בסיכום המפגשים. אגב, השער הזה של דרוגבה הוא ה-11 שלו בשלב נוקאאוט בליגת האלופות. יש רק שחקן אחד לא אירופאי שכבש יותר והוא ליאונל מסי עם 24.

דקה 36: דוסנה החליף את מאג'ו, שהיה מצוין אך נפצע ונאלץ לצאת.

דקה 47: גול! קרן של למפארד מצאה את טרי בפינה הקרובה, והקפטן הוותיק נגח לפינה הרחוקה. 0:2 לצ'לסי, שמוחקת את היתרון של נאפולי ובשלב הזה היא עולה.

דקה 54: גול! דוסנה הגביה מאגף שמאל, טרי הרחיק עד לאינלר, שבעט טיל אדיר מ-18 מטר פנימה. 1:2 לצ'לסי ו-3:4 לנאפולי בסיכום המפגשים.

דקה 63: תראו תראו מי קם מהספסל. לא אחר מאשר פרננדו טורס מחליף את דניאל סטארידג'. דווקא אל ניניו יביא את המפנה?

דקה 65: הוצאת חוץ ארוכה של איבנוביץ' מצאה את דרוגבה, שהוריד את הכדור, הסתובב ובעט טיל מ-12 מטר, מורגן דה סאנטיס התעופף והדף.

דקה 72: חברים, פרננדו טורס סוגר עכשיו 24 שעות ברציפות ללא שער.

דקה 75: גול! קרן עלתה משמאל, איבאנוביץ' נגח בעוצמה והכדור פגע ביד המושטת של דוסנה. השופט הצביע ללא היסוס על הנקודה הלבנה ופרנק למפארד ירה פנימה. 1:3 ושוויון בסיכום שני המשחקים.

דקה 100: די סאנטיס ביצע טעות קשה ביציאה לכדור, שעלה מעליו והגיע לטורס, אך החלוץ הספרדי בעט מזווית קשה לרשת החיצונית.

דקה 105: גול! דרוגבה קיבל מסירת רוחב, הסתובב ויישר למרכז בצורה פשוט מושלמת, איבנוביץ' שהיה מהטובים בצ'לסי בעט טיל לרשת העליונה. 1:4 לצ'לסי ו-4:5 בסיכום המפגשים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני צ'לסי ג'ון טרי, דידייה דרוגבה. Kirsty Wigglesworth, AP
הוותיקים לא אמרו את המילה האחרונה. טרי ודרוגבה/AP, Kirsty Wigglesworth

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully