וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: באיירן הביסה 0:7 את באזל, אינטר הודחה

מריו גומז הדהים עם רביעייה בקונצרט ענק, צמד לרובן. הנראזורי גברו על מארסיי 1:2 אך הודחו בשל ההפסד 1:0 בצרפת

וואו, אילו שני משחקים ענקיים הביאה איתה ליגת האלופות הערב (שלישי). במשחק המרכזי ידעה באיירן מינכן שעליה להפוך פיגור 1:0 מול באזל אם ברצונה להעפיל לרבע גמר המפעל, אך לא הסתפקה ב-0:2 סולידי. ממש לא. במקום זאת, הקבוצה של יופ היינקס כבשה שביעיה שניה תוך שלושה ימים, מחצה את השוויצרים המסכנים 0:7 וסיפקה את אחד הקונצרטים הגדולים של השנה באירופה. במשחק הנוסף כבר ראתה אינטר כיצד היא שולחת את ההתמודדות בינה ובין מארסיי להארכה, אך שער שוויון דרמטי של ברנדאו בתוספת הזמן סידר לצרפתים 1:1 יקר מפז, כאשר אפילו פנדל של ג'יאמפאולו פאציני חצי דקה לאחר מכן לא הספיק לנראזורי, שניצחו בסופו של דבר 1:2 אך הודחו בשל ההפסד 1:0 בצרפת.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם מריו גומז. GettyImages
החלוץ הלוהט ביבשת עם הופעה היסטורית. מריו גומז חוגג עם החברים/GettyImages

באיירן מינכן - באזל 0:7 (1:7 בסיכום המשחקים)

המון לחץ היה הערב על כתפיו של יופ היינקס, שידע שסיכוייו לשמור על תפקידו בבאיירן מינכן במקרה של הדחה משפילה מליגת האלופות מול הקבוצה הקטנה משוויץ, יהיה קלושים. ובכן, אם לשפוט על פי המשחק הערב ומשחק הליגה האחרון של הבווארים (אותו 1:7 על הופנהיים בשבת), לא רק שבאיירן מינכן לא נמצאת במשבר - היא כנראה הקבוצה הכי חמה ביבשת. קבוצת הפאר הגרמנית העניקה הערב לאוהדיה את אחת מהצגות הכדורגל הגדולות ביותר של השנה, תוך שהיא משכיחה לחלוטין את אותו הפסד 1:0 מהמשחק הראשון, ומספקת הצהרת כוונות של ממש לקראת השלבים המכריעים.

הרביעיה הקדמית, שכללה את תומאס מולר, פרנק ריברי, אריאן רובן ומריו גומז היתה פשוט קטלנית הערב, וכשאומרים קטלנים מדברים בעיקר על הבחור שסוגר את הרשימה הזו. קשה למצוא חלוץ חם יותר באירופה ממריו גומז, הסקורר האדיר שהבקיע שלושער בשבת והוסיף רביעיה נדירה הערב. שבעה שערים אישיים בשלושה ימים, 13 שערים קבוצתיים בשלושה ימים, וכעת נראה שרק דבר אחד ברור: אף קבוצה לא תרצה לפגוש את באיירן ברבע הגמר. ובאזל? היא תסתפק בעונה נפלאה עם הרבה זכרונות מתוקים. למרות ההתפרקות הערב, גם השוויצרים ראויים למחמאות על ריצה מרשימה במפעל.

דקה 6 - הזדמנות ראשונה לבאיירן: תומאס מולר הכניס כדור מצוין לאריאן רובן שנכנס לרחבה, אך התבלבל ברגליים ובעט חלש לידיו של יאן זומר. חצי דקה לאחר מכן הימר ההולנדי על בעיטה מ-20 מטרים אך פספס את הקורה השמאלית.

דקה 10 - גול! הלחץ של הבווארים עשה את שלו. מולר התקדם וניסה לבעוט מקצה הרחבה, הכדור נהדף על ידי הגנת באזל אך הגיע בטעות לרובן, שמצא עצמו לבד מול זומר, הפעם לא התבלבל וגלגל פנימה. 0:1 לבאיירן, ובמצב העניינים הנוכחי - הולכים להארכה.

דקה 12 - המארחת פשוט יושבת לשוויצרים על השער. הפעם כדור עומק מצא את מריו גומז ששעט לתוך הרחבה ובעט חזק מזווית אלכסונית, זומר הדף היטב.

דקה 13 - ריברי שלח כדור רוחב מימין לגומז, שהמשיך בנגיעה אחת עם העקב אך שוב היה זומר במקום. באזל בהלם.

דקה 22 - יאן זומר ממשיך להציל את באזל מתבוסה, הפעם הדיפה גדולה של השוער המוכשר אחרי נגיחה מטווח קרוב של תומאס מולר. באיירן פשוט לא מורידה הילוך.

דקה 40 - סוף סוף הזדמנות ראשונה לבאזל, שתפסה את ההגנה הבווארית לא מוכנה. מרקו שטרלר פרץ באגף שמאל והגביהה כדור לרחבה, אלכסנדר פריי גלש עם הרגל ושלח את הכדור מהאוויר, גבוה מעל המסגרת.

דקה 42 - גול! הקונצרט של באיירן נמשך. אריאן רובן עבר לתפקיד המבשל עם הגבהה מימין, תומאס מולר המשיך נהדר ברגל ימין ולא הותיר לזומר שום סיכוי. 0:2 לבאיירן, ובמצב הנוכחי היא ברבע הגמר.

דקה 44 - גול! וואו, באזל פשוט מתפרקת. הגרמנים קיבלו בעיטה חופשית בסיומה נשברה מלכודת הנבדל של האורחת, הולגר באדשטובר העביר כדור רוחב למריו גומז, שמצא עצמו לבד מול שער ריק, בדרך לשער הכי קל בקריירה שלו. 0:3 לבאיירן.

דקה 45 - מחצית. שימו לב לסטטיסטיקות: באיירן עם 15 בעיטות לשער - 10 מהן למסגרת.

דקה 50 - גול! ההצגה נמשכת: שיתוף הפעולה האדיר בין ריברי וגומז שוב עובד, ושוב מלך השערים של הבווארים נהנה מהגבהה של הצרפתי מאגף השמאל, והפעם מסיים מהאוויר, בסטייל, כדי לכבוש את הרביעי. 0:4 גדול לבאיירן.

דקה 61 - גול! וואו, הקונצרט נמשך. שוב ריברי, שוב הגבהה משמאל, הפעם עם טאץ' נהדר, ושוב מריו גומז במקום כדי לנגוח פנימה. 0:5 לבאיירן, ושלושער שני תוך שלושה ימים (!) לחלוץ הפנטסטי.

דקה 67 - גול! נו, מה עוד נגיד? ריברי וגומז, גומז וריברי, ההצגה בשיאה: שוב הצרפתי פורץ לרחבה ומוסר, הפעם כדור רחוב על הארץ, ושוב הסקורר הכי לוהט באירופה שם כדי לסיים, הפעם בנגיעה אחת הישר אל החיבורים. 0:6 לבאיירן, רביעיה היסטורית לגומז, שמשווה את שיאו של דדו פרשו לרביעיה הכי מהירה בתולדות המפעל.

דקה 70 - בסטיאן שוויינשטייגר זוכה לתשואות מיציעי האלינץ ארינה כשנכנס במקום תומאס מולר.

דקה 81 - גול! שבע, בום. שוויינשטייגר הכניס כדור עומק גדול לרובן, שעקף בקלילות את זומר וגלגל את השביעי. 0:7 נדיר.

אינטר - מארסיי 1:2 (2:2 בסיכום המשחקים, מארסיי עולה בזכות שער חוץ)

למשך 70 דקות שום דבר לא ממש קרה בסן סירו. אינטר ידעה שעליה למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון, אך למעט מספר הזדמנויות בפתיחה, לא ממש פעלה בכיוון הנכון. ואז, כשם שקורה לא פעם בליגת האלופות, התחילה הדרמה. דייגו מיליטו כבש בדקה ה-75 ואיזן ל-1:1 בסיכום המשחקים, אלא שלדידייה דשאן, שמעולם לא הפסיד לאינטר כשחקן, היו תשובות. ברנדאו המחליף קבע 1:1 דרמטי בתוספת הזמן, ושעון החול אזל לנראזורי. פאציני עוד הצליח להבקיע חמש דקות אחרי הדקה התשעים, אבל זה לא הספיק. מארסיי חוגגת העפלה ראשונה לרבע גמר ליגת האלופות מאז 1993 - ואז, אגב, זה נגמר בהנפת הגביע. אינטר, לעומת זאת, רושמת מפלה נוספת בעונה המסויטת, וכפי שכבר התרגלנו לכתוב כמעט בכל סיום התמודדות של הקבוצה בכחול - ייתכן וחזינו במשחקו האחרון של קלאודיו ראניירי בתפקיד.

דקה 8 - הזדמנות ראשונה לאינטר, ואיזו הזדמנות גדולה: יוטו נגאטומו פרץ באגף ימין ומסר כדור רוחב שטוח, הגנת מארסיי לא הצליחה להרחיק, ווסלי סניידר הגיע מאחור ובעט חזק אך סטיב מנדאנדה סיפק הצלה ענקית.

דקה 11 - פתיחה אדירה לשוער הצרפתי: הפעם היה זה דייגו מיליטו שהגיע ראשון להגבהה מאגף ימין, אך שוב שוער האורחת היה במקום כדי להדוף נהדר ולהציל את קבוצתו.

דקה 37 - ז'רמי מורל הימר על בעיטה אלכסונית מחוץ לרחבה, הכדור החזק ממש לא היה רחוק מהקורה הימנית של ז'וליו סזאר.

דקה 58 - אחרי ששום דבר משמעותי לא קרה כבר דקות ארוכות, החליט קלאודיו ראניירי לבצע חילוף כפול: ווסלי סניידר ודייגו פורלאן פינו את מקומם, ג'ואל אובי וג'יאמפאולו פאציני נכנסו לכר הדשא.

דקה 75 - גול! סוף סוף זה מגיע! כדור קרן מאגף שמאל גרם לערבוביה גדולה בהגנת מארסיי, ואחרי נסיון אחד של פאציני שנהדף בעט דייגו מיליטו מקרוב, ולא הותיר למנדאנדה הרבה סיכוי. 0:1 לאינטר, ובמצב העניינים הנוכחי: הולכים להארכה.

דקה 90 + 2 - גול! שוויון דרמטי של מארסיי! כדור שוער של מנדאנדה מצא את ברנדאו המחליף, שעצר עם הגב, הסתובב, נכנס לרחבה והכניע את סזאר. 1:1 מדהים.

דקה 90 + 5 - גול! פאציני נכנס לרחבה והוכשל על ידי ג'נארו בראצ'יגליאנו. השופט הצביע לנקודה הלבנה, פאציני עצמו כבש. 1:2 לאינטר. אלא שהמשחק לא חודש, וזהו ניצחון מאוד מריר לנראזורי, שרואים מפעל נוסף הולך לאיבוד בעונה הקשה העוברת עליהם.


ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully