וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו קפטן: ג'רארד שוב הציל את ליברפול, דורש יציבות

סטיבן ג'רארד כבש שלושער ענק ב-0:3 של ליברפול על אברטון. דלגליש: "לא למדתי בבית ספר, אין לי מספיק מילים להלל אותו"

זה כוחו של סטיבן ג'רארד. גם בעונה בינונית שלו, גם כשהוא לא פותח בהרכב מאז ה-11 בפברואר, גם כשליברפול בעוד עונה מאכזבת ועם שלושה הפסדים רצופים - הקפטן מצליח לשמח את האוהדים. אתמול (שלישי) ג'רארד כבש שלושער מצוין והוליך את ליברפול לניצחון 0:3 בדרבי על אברטון. בסיום הוא לקח הביתה את כדור המשחק, ושמע את הקהל באנפילד שוב קורא בשמו, על אף שהוא אחד הסמלים הכי בולטים לעידן נטול האליפויות של המועדון שבעבר היה הכי גדול באנגליה.

ליברפול הגיעה למשחק אחרי הפסדים מול מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וסנדרלנד, אבל בהופעה ה-400 שלו בליגה הוא כבש את השלושער - שניים אחרי בישולים של לואיס סוארס ועוד אחד בהקפצה נאה מעל טים הווארד. "זה מאוד מתסכל, חוסר היציבות הזאת שהראינו העונה בליגה, מאוד מאכזב", אמר ג'רארד, "אנחנו חייבים לייצב את עצמנו על רמה מסוימת כדי להמשיך ברצף הניצחונות".

קני דלגליש מהלל את ג'רארד. "אני לא אדם מלומד מספיק כדי להוסיף שבחים על מה שנאמר כבר על סטיבן", אמר דלגליש, "הוא פשוט פנטסטי עבור המועדון הזה. בתור אחד שעזב את הבית ספר בגיל 15, אוצר המילים שלי לא עשיר מספיק כדי לתאר אותו. אין שום דבר שאני יכול להגיד שיכול להלל אותו מספיק".

זה היה ניצחון חמישי בלבד של ליברפול העונה באנפילד, אבל דלגליש מרשה לעצמו להתלהב. "זו הייתה הופעה פנטסטית", אומר הסקוטי הנלהב, "והתוצאה משקפת את זה".

ליברפול הביסה 0:3 את אברטון, ג'רארד פרח עם שלושער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully