וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה בדרבי, שלושער לסטיבן ג'רארד

כוכב ליברפול שחזר לאחרונה מפציעה לא ישכח את ההופעה ה-400 שלו בפרמיירליג. הרדז התקרבו לניוקאסל השישית

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, ליברפול חזרה לעצמה הערב (שלישי) עם ניצחון גדול בדרבי, אחרי שגברה 0:3 על אברטון במשחק השלמה מהמחזור ה-26. סטיבן ג'רארד, שחזר לאחרונה מפציעה, חגג עם שלושער לליברפול בדקות 34, 52 ו-90. האדומים נותרו במקום השביעי גם אחרי הניצחון הזה, אך כרגע ליברפול רחוקה שתי נקודות מניוקאסל (שבמקום השישי), התקרבה גם לצ'לסי, אבל עדיין רחוקה עשר נקודות מארסנל (שבמקום הרביעי)

ליברפול כבר הבטיחה את השתתפותה במוקדמות הליגה האירופית בגלל זכייתה בגביע הליגה האנגלי, אבל היא עדיין יכולה להיאבק על המקום החמישי, שיחסוך לה את שלב המוקדמות המפעל האירופי וישלח אותה היישר לשלב הפלייאוף.

סטיבן ג'רארד חגג הופעה 400 בפרמיירליג, וניסה לעשות את זה עם שער כבר בדקה השישית, אלא ששוער אברטון טים הווארד הוכיח שהוא הגיע חם לדרבי והדף מצוין. בדקה ה-34 הווארד כבר "הרים להנחתה" עבור ג'רארד. המהלך של ליברפול התחילה בבעיטה של מרטין קלי מצד ימין של הרחבה, הווארד הצליח להדוף, אבל הכדור ברח לשחקני ההגנה שלו, וניתז מהם לכיוונו של ג'רארד, שעמד בחופשיות על קו ה-16 ובעט מעל המגינים לתוך השער.

בדקה ה-52 ג'רארד הצליח להשלים צמד. מי שפתח במהלך הפעם היה לואיס סוארס, שחתך לתוך הרחבה אבל נבלם על ידי ההגנה של אברטון. הכדור שוב מצא את כיוונו לעברו של סטיבן ג'רארד, שמצדו מצא שוב את הרשת וקבע 0:2 לליברפול. ג'רארד לא הרפה, ובתוספת הזמן של המשחק, מתפרצת של ג'רארד וסוארס הסתיימה בשער נוסף של הראשון, שהשלים שלושער בפעם השניה בקריירה וקבע 0:3 לליברפול, שתפגוש בשני המשחקים הבאים שלה את ק.פ.ר ואת וויגאן מהתחתית.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully